خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

مطالبه گری از مسوولان وظیفه خبرنگاران است/ دغدغه های رهبری باید خط قلم خبرنگار باشد

سردار شاهرخی گفت: وقتی فضایی ایجاد کنید که مسوولیت پذیری مسوولان را به همراه داشته باشد حریم امن را از بین می برید، فراموش نکنیم همه مشکل ما تحریم نیست بلکه سو مدیریت هم داریم و مدیر را شما باید جوابگو کنید.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته خبرنگار نیمروز امروز(سه شنبه) جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین با سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین دیدار و گفت و گو کردند.

سردار شاهرخی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه اذعان کرد: امیدواریم که شیعه واقعی امیرمومنان باشیم و آرزو میکنم در زمینه کاری اثربخش بوده و بتوانیم خدمت حد اکثری به انقلاب و مردم عزیزمان داشته باشیم.

وی با اشاره به وظایف خبرنگاران تبیین کرد: شما قشری از جامعه هستید که رسالت روشنگری را به عهده دارید و ممکن است در این راه برخی اقدامات شما به ذایقه برخی خوش نیاید، در این حالت اگر مبتنی بر سلامت جامعه کار میکنید باید اطمینان و آرامش قلبی داشته باشتید چرا که نه قصد آبروریزی از کسی دارید و نه سخن کذب میگویید، اینکه مدیری از عمل شما خوشش نمی آید مشکل شخص او است چرا که هر مدیری باید تبعات کارش را بپذیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: گاهی پیش می آید که شما دست روی موضوعی می گذارید که با عنوان مسئله امنیتی از ورود به مسئله منع می شوید، با این حال این مسئله نباید حریم امن مسوول بشود، شما باید با حرفه ای گری ورود کنید و اثر گذار باشید، وقتی مستند و قانونمند عمل میکنید با خیالی آسوده به راه خود ادامه دهید چرا که اگر شما که دغدغه انقلاب را دارید ورود نکنید دیگرانی با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه استفاده سو می کنند.

این مسوول یادآور شد: اگر به اشکالات جامعه نپردازیم دیگرانی هستند که با نیت سو بپردازند، کار شما باور امر به معروف است و همین دستور دین باید چهارچوبتان باشد، با این روش اگر اعتراضی هست مستدل و منطقی برخورد کنید حتما باید زبان گویای جامعه باشید تا ارامش به جامعه تزریق شود.

سردار شاهرخی اذعان کرد: وقتی فضایی ایجاد کنید که مسوولیت پذیری مسوولان را به همراه داشته باشد حریم امن را از بین می برید، فراموش نکنیم همه مشکل ما تحریم نیست بلکه سو مدیریت هم داریم و مدیر را شما باید جوابگو کنید.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: تاکید دارم به عنوان عنصر انقلابی و مطالبه گر اقدام کنید و عرصه را از ضد انقلاب بگیرید! درست است هزینه دارد ولی منطق شرعی دارید لذا نگرانی ای در شما ایجاد نمیشود ، بلکه آنانی که به وظایف خود عمل نمی کنند باید نگران باشند.

سردار شاهرخی در خاتمه گفت: همواره باید نگرانی رهبر معظم انقلاب را بسنجیم و اگر امروز رهبری به موضوع تحریف اشاره کرده باید با تشکیل کارگروه و اتاق فکر به این موضوع وارد شوید و روشنگری کنید تا این نگرانی رفع شود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار