کمتر از 6 ساعت نوجوان گروگان گرفته شده از چنگال آدم ربایان آزاد شد

فرمانده انتظامی شهرستان زهک از دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی نوجوانی ۱۶ ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۶۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
سرهنگ آیت الله قره گوزلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زهک، گفت:  در پی ربایش نوجوانی ۱۶ ساله در خیابان امام خمینی(ره) شهر زهک بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد ۴ تن از سرنشینان یک دستگاه پراید سفید رنگ نوجوان را در جلو یک کافه با ضرب و شتم و تهدید چاقو به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان زهک و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی ۲ تن از آدم ربایان را در کمتر از ۲ ساعت از زمان گزارش آدم ربایی در یکی از مناطق شهر زهک شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه این ماجرا آدم ربایان با اطلاع از دستگیری ۲ همدست فرد ربوده شده در کمتر از ۵ ساعت از ماجرای آدم ربایی در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی شهرستان هیرمند رها کردند.

وی با تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این پرونده آدم ربایی خاطر نشان کرد: در بررسی اظهارات فرد ربوده شده مشخص شد که انگیزه آدم ربایان از ربایش وی اختلافات خانوادگی و نزاع و درگیری قبلی بوده و این آدم ربایی به قصد اقدامات تلافی جویانه صورت گرفته که با حضور به موقع و هوشیاری پلیس به نیت شوم خود نرسیدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار