خبرهای داغ:
مراسم تقدیر

مراسم تقدیر از نخبگان بسیجی مدال آور مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات اروپا2020 در نجف آباد برگزار گردید.

طی مراسمی و با حضور فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام از نخبگان و مخترعان بسیجی پایگاه منتظران مهدی (عج) که موفق به کسب رتبه برتر در مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات 2020 اروپا شده بودند، تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۲۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در مراسمی و با حضور فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام از مدال آوران رقابتهای جهانی ابداعات و اختراعات اروپا 2020 تجلیل شد.

در این برنامه فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام به نمایندگی از فرماندهی سپاه ناحیه نجف آباد با حضور در منزل برادر نوریان، موفقیت در کسب مدال طلا و نشان افتخار مسابقات جهانی رومانی،لهستان و فرانسه با همراهی آقایان مهدی امید و سالار ستاری را به ایشان تبریک گفتند.در این دیدار گروه مدال آور نیز به تشریح برخی اختراعات و ابداعات خود و برتری تولیدات آنان نسب به محصولات مشابه خارجی پرداختند.

در پایان این مراسم، نمایندگان سپاه ناحیه نجف آباد ضمن تبریک به این جوانان و خانواده های عزیزشان و اظهار افتخار به داشتن چنین جوانان با استعداد و ارزشی، جهت رفع برخی دغدغه های مذکور، قول مساعد دادند.همچنین لوح تقدیر فرماندهی سپاه ناحیه نجف آباد، تقدیم این نخبگان بسیجی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار