برگزاری کاروان شادی عید غدیر در شهریاسوج

معاون فرهنگی و عملیات روانی گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸ فتح از حرکت کاروان شادی به مناسبت عید غدیر به همت گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸ و هیات مذهبی منتظران ظهور امام مهدی(عج)خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۵۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، محمدجواد درخشان با تبریک دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم، گفت: مرکز شهر یاسوج،حسینیه شهدای پدخندق تیپ ۴۸( منازل مسکونی) ،حتی مناطق محروم در این مناسبت عظیم غرق در شور و شادی شداند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری جشن ها گسترده با حضور مردم امکان پذیر نیست، افزود: برنامه شادی جشن غدیر امسال این مجموعه محدودتر و به شکلی برگزار شد که امکان تجمع در آن وجود نداشته باشد.

درخشان با اشاره به حرکت کاروان شادی به مناسبت روز عید غدیر خم در شهر یاسوج، بیان کرد: این کاروان با ارائه برنامه های شاد و متنوع (پخش مولودی _تزئیین اتومبیل ها،حک نام مقدس امام علی(ع)روی اتومبیل ها،به حرکت در آوردن پرچم اهل البیت (ع)،توزیع نذری و...در سطح شهر ومناطق حاشیه نشین و محروم توسط این مجموعه انجام شد.

وی  به مسیر حرکت کاروان شادی غدیر اشاره کرد و گفت: مسیر حرکت این کاروان ابتدا از گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج شروع و بعد از ایجاد فضا و نشاط معنوی در مرکز شهریاسوج،حسینیه شهدای پد خندق تیپ ۴۸ و مناطق حاشیه نشین شهری برنامه پایان پذیرفت .

معاونت فرهنگی و عملیات روانی گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸ ; با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن عید سعید غدیرخم و تبیین این واقعه تاریخی میان مردم به ویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: غدیر به عنوان یک رویداد برجسته و بزرگ برای شیعیان مطرح بوده که جا دارد از سوی مراکز فرهنگی تمامی نهاد های ارزشی و انقلابی به طور جدی به ابعاد آن پرداخته شود.

درخشان با اشاره به اینکه بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است، تاکید کرد: این عید بزرگ، نزد بزرگان دین عیدی پربرکت عنوان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار