دیدار مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد با امام‌جمعه اردکان

به‌منظور پیگیری و راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در شهرستان اردکان، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد با امام‌جمعه اردکان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۰۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به‌منظور پیگیری و راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در شهرستان اردکان، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل امام‌جمعه اردکان دیدار و گفتگو کرد.
امام‌جمعه اردکان در این دیدار با اشاره به نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌ها، گفت: حضور فعال در عرصه خبررسانی به‌موقع با رعایت امانت‌داری و مسائل اخلاقی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی به‌حساب می‌آید.
وی بابیان اینکه یکی از اساسی‌ترین قدرت‌ها برای هر کشوری قدرت خبری است، افزود: باید از این ظرفیت هرچه بیشتر استفاده شود و مجموعه‌های رسانه‌ای وظیفه خود را درراه گره‌گشایی از مشکلات و بصیرت دهی به مردم انجام دهند.
مصطفی گلمحمدی مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت خبری و رسانه‌های شهرستان اردکان در تولید اخبار، گفت: امیدواریم که با راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در این شهرستان بتوانیم از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کنیم.
گفتنی است که در پایان این دیدار، از تلاش‌های برادر بسیجی احمد مهدی زاده مسئول دفتر بسیج رسانه شهرستان اردکان و خبرنگار خبرگزاری بسیج درزمینهٔ انعکاس خبری فعالیت‌های سپاه و بسیج در موضوع مقابله با ویروس کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه تجلیل شد.
ارسال نظرات