خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با بسیج:

عزت و آبروی نظام اسلامی مرهون استقامت آزادگان است

سرهنگ طاهرخانی گفت: استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۵۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با بیان اینکه استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، اظهار کرد: اسراء با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

وی اضافه کرد: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه ها و فشارهای روحی و روانی سال ها دور از وطن و خانواده، دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می برند که لازم است موضوع سلامت و بهداشت آنها مورد توجه جدی مسوولان قرار گیرد.

سرهنگ طاهرخانی ۲۶ مرداد را یکی از خاطره ‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سال ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

طاهرخانی با اشاره به روزهای به یادماندنی بازگشت اسوه های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده های آنها است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و اضافه کرد: در طول سال و در عمل باید این انسان های بزرگ که رهبر انقلاب، آنها را ستون های صبر و مقاومت یاد می کند مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها