خبرهای داغ:

محله اسلامی شهید بهشتی شاهرود کارگاه کوچک فرش بافی ایران+ تصاویر

در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود که نمایندگان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از آن دیدن کردند روزانه ۱۵۰۰ بانو به بافت فرش در بیش از ۲۰۰ کارگاه مشغول هستند.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در شهرک شهید بهشتی شاهرود حاضر شدند و گزارشی از اقدامات موفق این محله اسلامی با کمک‌های مردمی در راستای محرومیت زدایی تهیه کردند.
این گروه در جلسه‌ای با حضور معاونت فرهنگی هنری سپاه استان سمنان و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود و اعضای شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی از فعالیت‌های انجام شده در این محله آگاه شدند و نیاز‌ها و انتظارات اعضا را نیز شنیدند تا بتوانند با برنامه ریزی در راستای محرومیت زدایی این محله اسلامی کمک نمایند.
همچنین این گروه از کارگاه‌های قالیبافی در شهرک شهید بهشتی بازدید کردند که در این کارگاه فرش یکصد متری توسط ۱۵ خانم در حال بافت است و مشتری این فرش‌ها کشور‌های حوزه خلیج فارس است.
لازم به توضیح است در شهرک شهید بهشتی ۱۵ کارگاه قالیبافی بزرگ وجود دارد که در هر کارگاه بصورت میانگین ۵۰ خانم مشغول به بافت فرش هستند و بیش از ۲۰۰ کارگاه کوچک خانگی هم بطور میانگین در هر کارگاه خانگی سه نفر خانم مشغول بافندگی هستند.
در این محله ۱۵۰۰ خانم روزانه به شغل بافندگی فرش مشغول هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار