خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر بدنبال احیای مطالبه گری در جامعه است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تفکر مطالبه گری در جامعه احیاء شود، گفت: در سال جاری مهمترین اولویت‌ها در محور‌های مطالبه گری، فضای مجازی، تذکر لسانی و آموزش خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۲۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در جلسه ویدئو کنفرانس با روساء و دبیران ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی، با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: حمایت از آمران معروف و نهی از منکر جزءکار‌های اساسی ستاد می‌باشد.

سردار قاسمی ضمن تقدیر از روشنگری های ائمه جمعه استان، بیان کرد: آموزش گروه‌های تذکر لسانی و سازماندهی آنان به طور کلی بر عهده بسیج گذاشته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، افزود: دهه اول محرم آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد و شعار هفته امسال نیز "نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگسازی" با کلید واژه- هشتگ " #بی_تفاوت_نباشیم" در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امام حسین (علیه السلام) و یارانشان شهیدان راه امر به معروف و نهی از منکر می‌باشند، گفت: رسالت بزرگ امام حسین (علیه السلام) احیای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین جد بزرگوارشان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت گروه‌های طلایه داران، اظهارکرد: در برخی از مساجد سطح استان شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر فعال و در حال سازماندهی گروه‌های تذکر لسانی می‌باشند و تشکیل شورا‌ها در سایر مساجد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سردار قاسمی به ساختار شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در سازمان و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: در همه‌ی سازمان‌ها و ادارات شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر به ریاست مسئول اداره تشکیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در ادامه افزود: در سال جاری مهمترین اولویت‌ها در محور‌های مطالبه گری، فضای مجازی، تذکر لسانی و آموزش خواهد بود.

وی تأکید کرد: وظیفه ستاد، احیای مطالبه‌گری، عدم سکوت و فریاد زدن در مقابل ظلم و بی عدالتی‌ها و فصاحت است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه بایستی به مسئولیت اجتماعی واقف باشیم، ادامه داد: اگر در حوزه مطالبه گری عمل شود، دیگر شاهد برخی ناهنجاری‌ها در سطح جامعه نخواهیم بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار