خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین

طرح تاک، کشاورزی و دشت قزوین را از مخاطرات پیش رو نجات خواهد داد

قبادی گفت: پس از اجرای طرح تاک، تا سال ۱۴۱۰ اقتصاد معیشتی در استان به اقتصاد کشاورزی تبدیل خواهد شد. چرا که طرح تاک، کشاورزی و دشت قزوین را از مخاطره های پیش رو نجات خواهد داد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۳۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عیسی قبادی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: به دلیل اینکه نهضتی در استان ایجاد شود تا تولیدکنندگان تنها نمانند، استان قزوین مقابل سیاست های بانک مرکزی قرار گرفته و قطعا به طور تمام قد در کنار تولید کنندگان هستیم.

وی گفت: وظیفه ما این است در استان سیاستی را ایجاد کنیم که کمترین آسیب را به مردم برساند و این مستلزم شجاعت مدیران استان است.

قبادی اظهار کرد: ما در استانی هستیم که ظرفیت بالای استراتژیکی دارد و آماده جهش و صعود بسیار مهمی است که می تواند جزو برترین های کشور شود. هاب لجستیک و برنامه های بلند مدت آینده روشنی را رقم می زند و فقط مسأله کرونا موجب تاخیر در سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: حوزه کشاورزی، آینده و زیرساخت استان خواهد بود و پس از اجرای طرح تاک، تا سال ۱۴۱۰ اقتصاد معیشتی در استان به اقتصاد کشاورزی تبدیل خواهد شد. چرا که طرح تاک، کشاورزی و دشت قزوین را از مخاطره های پیش رو نجات خواهد داد.

قبادی گفت: آینده استان درخشان است و همت تولیدکنندگان کمک می کند که زیرساخت های استان را تقویت کرده و استان را به جایگاه واقعی خود برساند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار