خبرهای داغ:
استاندار قزوین

پیروزی ایران در شورای امنیت مرهون هدایت های مقام معظم رهبری است

جمالی پور گفت: این پیروزی بزرگ مرهون هدایت های مقام معظم رهبری است که افتخاری بزرگ برای ماست که منافع قدرت های جهانی در تقابل با منافع آمریکا قرار می گیرد و مهم این است که سیاست های نظام ذیل مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۴۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در سالن شهید امامی استاندار قزوین برگزار شد.

 

جمالی پور در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در تمام عرصه ها بیان کرد: رسانه، رابط بین حکومت و مردم و انتقال کننده اخبار مردم و انعکاس خدمات دولت به مردم است و در استان نیز خبرنگاران در تمام عرصه ها بسیار خوب ظاهر شده و در انعکاس فعالیت های دولت و انتقال به حق مطالبات مردم و کرونا حضور رسانه ها مشهود بود و این جای خرسندی است که خبرنگاران فهیم استان در راستای انسجام تلاش می کنند. 

 

وی گفت: ما دو وظیفه داریم که شامل امانتداری و رعایت حقوق مردم می باشد و این بسیار مهم است که انسان امانت‌دار و متعهد به حقوق مردم باشد و کسانی که این دومولفه را رعایت می کنند قطعا در دیدگاه مردم انسان های ارزشی، معتقد و متعهدی هستند. 

 

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: از فردا وارد ماه محرم می شوبم و بنا به سنت ۱۰۹۰ ساله در دنیای تشیع و ایران عزاداری به شکل هیات و تجمعات حسینی برگزار می شود.

 

جمالی پور عنوان کرد: اگر کسی پروتکل ها را رعایت نکند به حقوق مردم تجاوز کرده و حتما باید این مسأله جدی گرفته شود و کسانی که عاشق اباعبدالله(ع) هستند حتما به سلامت مردم نیز فکر می کنند.

 

وی افزود: دشمن به دنبال تخریب ارزش های دینی و معنوی ماست و هرگونه عدم رعایت پروتکل ها می تواند دست مایه رسانه های معاند باشد لذا حفظ پروتکل ها برای عزاداری ها بسیار مهم است. 

 

استاندار جمالی پور با اشاره به نحوه برگزاری کنکور در استان اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوب کنکور بود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و مورد بازدید معاون سیاسی و امنیتی استان و اعضا ستاد قرار گرفت و دغدغه ای در این مورد وجود نداشت و شیوه های اتخاذ شده بخوبی پاسخگوی دغدغه ها موجود بود.

 

وی ضمن اشاره به اتفاقات خوش در شورای امنیت سازمان ملل ادامه داد: همه باید شکرگزار خدا باشیم که اتفاق بزرگی رقم خورده که پس از تشکیل سازمان ملل بسیار نادر است و سازمان ملل و شورای امنیت قطعنامه های متعددی را در حوزه های مختلف صادر کرده که همیشه اروپا و سایر کشورهای عضو دنباله رو آمریکا بودند و برای اولین بار کل کشورهای عضو شورای امنیت با آمریکا مخالفت می کنند. پنج قدرت جهانی برای اولین بار مخالف نظر آمریکا رای می دهند که پیروزی بزرگ برای دیپلماسی و جمهوری اسلامی است. 

 

مدیر ارشد اجرایی استان تصریح کرد: این پیروزی بزرگ مرهون حمایت های مقام معظم رهبری است که افتخاری بزرگ برای ماست که منافع قدرت های جهانی در تقابل با منافع آمریکا قرار می گیرد و مهم این است که سیاست های نظام ذیل مقام معظم رهبری است.

 

استاندار قزوین در ادامه بیان کرد: نباید مباحث جناحی منافع ملی را به خطر اندازد که این امر ظلم بزرگی به مردم و شهدا است. قطعا همیشه مشکلات  وجود دارد اما در سایه انسجام می توان این مشکلات را رفع کرد. باید قدرتمان را در مقابل دشمن و هم افزایی خود را در مقابل هم تقویت کنیم. 

 

 جمالی پور ادامه داد: امسال مقام معظم رهبری سه بار سخنرانی داشتند و هر سه بار به مسوولین گفته که وقتی دشمن متحد شده باید همه مشکلات را کنار گذاشته و با یکدیگر متحد شوند. باید با اتکا به سخنان مقام معظم رهبری و متعهد بودن به آرمان ها، خود را ملزم به رفع مشکلات بدانیم. 

 

وی یادآور شد: علیرغم اینکه از اواخر بهمن ماه با کرونا مواجه بودیم اما با تمام شرایط سختی که وجود داشت با حضور رسانه ها اتفاقات خوبی رقم خود. 

 

جمالی پور در پایان با اشاره به تعداد پروژه های مورد افتتاح استان بیان کرد: حدود ۴۵۷ پروژه با اعتبار ۸۶۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان با ایجاد ۳۷۵۵ اشتغال به بهره برداری رسیده و میانگین اجرای پروژه ها دوازده ماه بوده است.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها