فرمانده سپاه چابهار عنوان کرد:

تنها راه ایمن‌سازی مردم از مشکلات توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

فرمانده سپاه چابهار گفت:تنها راه ایمن‌سازی مردم از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و توجه به این فریضه باید از سوی خانواده‌ها نیز با حساسیت خاصی دنبال شود.
کد خبر: ۹۲۶۹۱۶۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار،جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سپاه شهرستان چابهار با حضور امام جمعه موقت شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد.
 
سرهنگ محمد علی پوراحمدیان فرمانده سپاه چابهار در این جلسه، گفت: هفته اول ماه محرم به نام هفته امربه معروف ونهی ازمنکر نامیده شده است، در احادیث و روایات، خداوند امت اسلام را بهترین امت انتخاب کرده، آن هم بخاطر اینکه امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، لذا امت این فریضه و واجب الهی را رابایدانجام بدهندتابه عزت برسند.

وی در ادامه افزود: تنها راه ایمن‌سازی مردم از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و توجه به این فریضه باید از سوی خانواده‌ها نیز با حساسیت خاصی دنبال شود، زیرا هرچه آموزش در خانواده‌ها بیشتر و بهتر انجام شود، تبعات کمتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

سرهنگ پوراحمدیان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین درس جریان عاشورا است، گفت: امام حسین (ع) با قیام خود امر به معروف و نهی از منکر را احیاء و عملیاتی کردند و تحریف به وجود آمده را از دین اسلام دور کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار