خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

دولت برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست/خدمات دولت در سخت ترین شرایط ممکن متوقف نشده است

استاندار قزوین گفت: خدمات دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه‌های مختلف به مردم در سخت ترین شرایط ممکن پس از انقلاب اسلامی متوقف نشده و با قوت ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۶۹۲۱۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هدایت الله جمالی پور در دیدار با آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد،افزود: دولت تدبیر و امید سخت ترین شرایط را پس از انقلاب اسلامی و حتی پس از جنگ هشت ساله داشته است به طوری که حتی برخی کشورهای همسایه امروز با دشمنان دیرینه ما از جمله رژیم صهیونیستی همپیمان شده و آشکارا با یکدیگر ارتباط دارند.

وی اظهار داشت: با وجود همه سختی ها از جمله تحریم های ظالمانه دشمن و شرایط اقتصادی موجود، دولت با همه توان و انرژی به ارایه خدمت به مردم مشغول بوده و در پی رفع موانع و مشکلات در بخش های مختلف است.

استاندار قزوین در ادامه هفته دولت را گرامیداشت و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت و کارهای انجام شده به مردم است.

جمالی پور در بخش دیگری از صحبت های خود یکی از ویژگی های مهم و برجسته انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن دانست و گفت: این نظام متعلق به مردم است و دولت برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی با بیان اینکه دولت ها از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود تهدیدها و تحریم ها خدمات قابل توجهی را به کشور و مردم ارایه داده اند،افزود: خدمات ارایه شده پس از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز وقتی به طرح های عمرانی و زیرساختی مانند سدسازی، ساخت بزرگراه و جاده ها و آبرسانی و گازرسانی، برق رسانی و ساخت نیروگاه ها و بیمارستان سازی نگاه می کنیم به هیچ عنوان نمی توانیم آنها را با پیش از انقلاب مقایسه کنیم و همه این کارها و خدمات در شرایطی قرار گرفته که کشور ما با جنگ و تحریم روبرو بوده است.

جمالی پور اظهار داشت: به عنوان نمونه در همین دولت اتفاقات و خدمات بزرگی در بخش درمان رقم خورد به گونه ای که شاهد رشد و افزایش ۲ برابر تخت های بیمارستانی بودیم که در شدید ترین تحریم های دشمن علیه کشور به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دشمن در سال های اخیر هجمه های خود را علیه نظام و کشور بیشتر و چندبرابر کرده است،افزود: با این وجود به لطف رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت در عرصه دیپلماسی و سایر حوزه ها همه توطئه های دشمنان را خنثی ساخته ایم و در برابر استکبار جهانی و ایادی آن ایستاده ایم.

استاندار قزوین در ادامه به ناکامی آمریکا در اجماع علیه ایران در موضوع تحریم تسلیحاتی اشاره کرد و گفت: عدم همراهی هیچ کدام از همپیمانان آمریکا با این کشور پس از سال 1948 میلادی این اتفاق برای نخستین بار رخ داده است و این یک پیروزی بزرگ و تاریخی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی اظهار داشت: حتی کشورهای اروپایی که اقتصاد آنها وابستگی شدید به آمریکا دارد و مجبور هستند دنباله روی سیاست های این کشور باشند، در این موضوع به آمریکا پشت کرده اند و موجب شدند تا دولت واشنگتن با یک شکست مفتضحانه روبرو شود.

جمالی پور گفت: پیروزی ایران در این موضوع و همچنان اقتدار آن در سایر عرصه ها به برکت انقلاب اسلامی و به برکت ولی فقیه به دست آمده است.

استاندار قزوین در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به اجرای طرح های مختلف عمرانی و خدماتی در استان قزوین،افزود: سد بالاخانلو و نهب، آبرسانی به آبیک از طریق سد طالقان از مهم ترین طرح های عمرانی استان به شمار می روند که تلاش می شود بحشی از آنها تا پایان کار دولت به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم استان شود.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها