خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

باید به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کنیم

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه باید به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کنیم، گفت: بنده و امثال بنده وظایف بسیاری در برابر خانواده معظم شهدا و ایثارگران داریم بنابراین باید مراقب باشیم تا روزمرگی‌ها باعث عدم توجه ما نسبت به این عزیزان نشود.
کد خبر: ۹۲۶۹۷۲۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

باید به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز با حضور در بیت شهید مدافع حرم «مجید صانعی»، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه همه مردم مدیون امثال شهید صانعی‌ها هستند، اظهار داشت: امیدواریم هیچ‌گاه شرمنده شهدا و خانواده شهدا نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امنیت امروز به دلیل رشادت‌ها و مجاهدات‌های شهدا و رزمندگان است، گفت: فرزند شهید «صانعی» نیز باید ادامه دهنده مسیر پر افتخار پدر خود باشد.

وی با اشاره به اینکه باید به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کنیم، مطرح کرد: بنده و امثال بنده وظایف بسیاری در برابر خانواده معظم شهدا و ایثارگران داریم بنابراین باید مراقب باشیم تا روزمرگی‌ها باعث عدم توجه ما نسبت به این عزیزان نشود.

شعبانی تصریح کرد: شهید صانعی‌ها برای امنیت ما رفتند و شهید شدند و کادر پزشکی هم امروز برای سلامتی جامعه در حال خدمت و رشادت هستند، بنابراین باید همه ما قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

در پایان این مراسم امام جمعه همدان از فرزند و همسر این شهید مدافع حرم تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار