مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک در گفتگوی اختصاصی با «بسیج»:

هیئت رزمندگان اسلام یادآور خاطرات شیرین شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم/تربیت جوان مومن و انقلابی از اهداف اصلی هیئت در تراز انقلاب اسلامی

سعید جلایی گفت:امسال علی رغم همه ضوابط بهداشتی ابلاغی از سوی مرکز بهداشت توانستیم به بهترین شکل و ایجاد ایده های نو مراسمات هیئت را برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۴۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سعید جلایی مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت:از کارکرد یک هیأت انقلابی و تراز اسلامی توجه ویژه به مقوله خانواده است که این مهم در ترویج سیره و سبک زندگی ائمه اطهار، شهدا و..... میسرخواهد بود

وی افزود: از اقدامات مهم هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک توجه ویژه به قشرمحروم به ویژه نیازمندان بوده که در سال های اخیر و دوران کرونا این برنامه بیشتر توجه شده است.

جلایی بااشاره به اینکه استفاده مطلوب از جایگاه هیات برای جریان سازی در راستای اهداف انقلاب اسلامی باید در دستورکار هیئات مذهبی باشد گفت: در پرتو سیره و اهداف ولایت مطلقه فقیه و مقابله هوشمندانه و دفع و رفع آسیب ها باید حضور به موقع داشت.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک اظهارکرد : یاد و خاطره شهدای همیشه در فضای هیئت رزمندگان اسلام ماندگار خواهد بود و این پرچم پرافتخار توسط جوانان مومن وانقلابی برافراشته خواهد ماند.

جلایی بابیان اینکه امروزه هیئت ها در معرض دسیسه های  دشمن قرار دارند گفت: هیئت رزمندگان اسلام باتاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب و فصل الخطاب قراردان فرمایشات ایشان راه و مسیر را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار