سعید زعفری هشجین
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال در گفتگو با بسیج :

مسابقه داستان‌نویسی در خلخال برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت: مسابقه داستان‌نویسی در بخش داستان کوتاه محرم در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۶۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

مسابقه داستان‌نویسی در خلخال برگزار می‌شود

رویا کاظمی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خلخال اظهار کرد: مسابقه داستان‌نویسی در بخش داستان کوتاه محرم در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بسیج هنرمندان شهرستان خلخال برگزار و ۳ موضوع محوری برای این داستان‌نویسی مشخص شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال ادامه داد: موضوع و محور اول این مسابقه دفاع مقدس، محور دوم شهید و شهادت و محور سوم محرم در دفاع مقدس بوده که هر شرکت‌کننده می‌تواند با ۲ اثر در این مسابقه شرکت نماید.

کاظمی بیان کرد: شرایط سنی برای شرکت در این مسابقات آزاد بوده و برگزیدگان این مسابقات از جوائز نفیسی برخوردار خواهند شد.

اهمیت زبان هنر در نهادینه کردن فرهنگ عاشورا

سید محمدجعفر آشتیانی، مسؤول بسیج هنرمندان خلخال نیز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج هدف اصلی از برگزاری این مسابقه را آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ عاشورا و محرم عنوان کرد و گفت: زبان هنر و مخصوصا ارائه آثار مکتوب هنری در قالب داستان بیشتر می‌تواند به نهادینه سازی این فرهنگ در میان خانواده‌ها و نوجوانان برای ادامه راه حضرت سیدالشهداء(ع) کمک نماید.

آشتیانی تصریح کرد: مهلت تحویل آثار تا ۳۰ شهریور ۹۹ بوده و آثار ارسالی به دبیرخانه با حضور اساتید حوزه داستان‌نویسی در بسیج هنرمندان داوری خواهد شد.

مسؤول بسیج هنرمندان خلخال اظهار کرد: آثار باید در قالب برنامه word و در لوح فشرده (CD) و مکتوب به دفتر بسیج هنرمندان و دبیرخانه ارائه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار