بهره‌مندی یک هزار و 124 نفر از آموزش‌های هلال احمر استان زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای مردادماه سال‌جاری تاکنون یک هزار و 124 نفر از اعضای خانه‌های هلال در سطح این استان از آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۰۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسؤولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود که برای تحقق این مهم درصدد بهره‌مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز در خانه‌های هلال هستیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: از ابتدای مردادماه امسال تاکنون دوره آموزش همگانی و کمک‌های اولیه به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

وی گفت: این استان 69 خانه هلال دارد که از این تعداد 36 خانه فعال است.

 

میرزایی اضافه کرد: از ابتدای مردادماه سال‌جاری تا نیمه نخست شهریور 116 دوره آموزشی در خانه‌های هلال فعال برای اعضای آن برگزار شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: فراگیران پس از گذراندن این دوره‌ها به آموزش کمک‌های اولیه 22 ساعته و آموزش همگانی هشت ساعته هدایت می‌شوند تا از آموزش‌های تخصصی نیز بهره‌مند شوند.

 

وی ادامه داد: فراگیران آموزش همگانی و کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال اعضا در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح شهرها، محلات، روستاها و ادارات هستند.

 

به گفته وی، هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان است.

 

میرزایی با بیان اینکه برای همه این فراگیران گواهینامه می‌شود، یادآوری کرد: این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرم‌دره، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار