پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان در پی عروج ملکوتی سردارسیدمرتضی

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی مشترک درگذشت سردار سیدمرتضی موسوی را تسلیت عرض نمودند.
کد خبر: ۹۲۷۲۹۷۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسبج در کرمان،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی مشترک درگذشت سردار سیدمرتضی موسوی را تسلیت عرض نمودند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج ملکوتی سردار گرانقدر سپاه اسلام سرتیپ دوم پاسدار سید مرتضی موسوی از جانبازان سرافرازوفرماندهان هشت سال دفاع مقدس وپیشکسوت افتخارآمیز سپاه ثارالله استان کرمان موجب اندوه و تألم وافر گردید..

درود خداوند بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مجاهدت خالصانه از جبهه های نور در دفاع مقدس و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله در سمت جانشین فرماندهی سپاه ثارالله، فرماندهی تیپ یکم سیدالشهداء بم و تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان همواره در قامت یک پاسدار شجاع، انقلابی و هوشمند بر مسیر نورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز به دیدار حضرت حق شتافت.

بی‌شک مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه آن سردار مجاهد و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم الشان ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس ، ماندگار و مایه افتخار رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی بوده و منشور راهنما و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز قرار خواهد گرفت.

فقدان آن پاسدار شایسته، مومن و مخلص و جانبازمجاهد را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همکاران و همرزمان آن مجاهد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا ، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نماییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار