خبرهای داغ:
مطالبه بسیج دانشجویی شهرستان آوج از مسوولان

پل بی آب «شوراب» نیاز به مرمت فوری دارد

بسیج دانشجویی شهرستان آوج طی نامه ای از مسئولین استانی و شهرستان خواست نسبت به مرمت سریع پل بی آب «شوراب» در محدوده تونل شهرستان آوج اقدامات لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۷۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بسیج دانشجویی شهرستان آوج طی نامه ای از مسوولین استانی، خواستار مرمت پل شوراب در شهرستان آوج شد.

در بخشی از این نامه آمده است؛ با صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به استحضار می رساند، حدود ۵ ماه از تخریب پل شورآب آوج به علت برداشت های غیر اصولی و غیر قانونی ماسه از زیر پایه های پل توسط برخی اشخاص سود جو میگذرد.

به علت اهمال و عدم توجه مسئولین مربوطه خسارات بسیار ناگوار جانی و مالی، به علت عدم آگاهی مردم بیگناه از وضعیت جاده و بنا بر تدبیر شما که محور یک طرفه شده و متاسفانه فاقد علائم خطر می باشد، وارد شده است.

لذا با توجه به نارضایتی مردم از این وضعیت اسفبار و با عنایت به ماموریت بسیج دانشجویی در پیگیری حل مشکلات و مسائل مردم که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بوده است، بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان آوج احساس مسئولیت نموده و از شما مسئولین محترم درخواست رسیدگی می نماید.

از آنجا که این محور جزء محور های ترانزیتی، بین المللی و پر تردد کشور محسوب می شود و با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما، درخواست می شود اقدامات مقتضی نسبت به مرمت و ترمیم پل در اسرع زمان صورت گیرد تا بیش از پیش شاهد حوادث تلخ در این محور نباشیم.

گفتنی است بسیج دانشجویی بر خود لازم میداند که اقدامات مسئولین محترم را به دقت رصد نموده و جزئیات آن را به استحضار عموم مردم مومن و شریف شهرستان آوج برساند.

گفتنی است نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در پاسخ به این مطالبه طی نامه ای ضمن تقدیر از مطالبه گری بسیج دانشجویی شهرستان آوج، بر نظارت جدی بر روند ساخت این پل تاکید داشت.

علیرضایی در پاسخ به مطالبه بسیج دانشجویی آوج بیان کرده: از مطالبه گری دانشجویان بسیجی که انتظاری جزء پرسشگری،انتقاد و پیگیری مسائل و مطالبات مردمی و عمومی شهرستان نیست،به نوبه خودم قدردانی و تشکر می کنم.

به اطلاع عزیزان و عموم شهروندان می رساند طرح مرمت و اصلاح پل شوراب(بی آب) به همراه پل آسیان در حال حاضر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و پیمانکار پروژه در دست اجرا می باشد.

پل شوراب هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. منتهی به دلیل صورت وضعیت و مطالبات ۲۰ میلیاردی پیمانکار از این دو پروژه متوقف شده است که انشالله در سفر مهندس حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در روز چهارشنبه به شهرستان و بازدید از این پل،روند اجرای پروژه تسریع خواهد شد.مشکل اصلی کمبود اعتبارات در شرایط فعلی و خاص کشور است،هیچ مساله و مانع دیگری در کار نیست.

 

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار