خبرهای داغ:
استاندار قزوین

حضور خیرین و متولیان امور خیریه، ظرفیت مهم در اجرای کمک مومنانه است

استاندار قزوین گفت: از خیرین و متولیان امور خیرخواهانه می خواهیم در این امر بزرگ با الطاف دنیوی و اخروی ورود جدی داشته باشند و ثروتشان را برای آخرت ذخیره کنند.
کد خبر: ۹۲۷۳۵۴۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در آئین برگزاری رزمایش کمک مومنانه که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال بر محور حمایت از اقشار آسیب پذیر، نهضت بزرگ رزمایش کمک مومنانه را اعلام کردند که در این راستا اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور و به ویژه استان قزوین انجام شده است.

وی گفت: شیوع بیماری کرونا علاوه بر تهدیدهای زیادی را به ویژه در بخش مشاغل به وجود آورد و کمک مومنانه فرصت بی بدیلی است که خداوند در اختیار ما قرار داده تا بدانیم به کمک به همنوعان چقدر اهمیت می دهیم و این خدمت به عنوان یک کار خیر در زندگی و در توشه زندگی ما رقم خورده است.

استاندار قزوین با اشاره به حضور موثری خیرین در این امر خداپسندانه اظهار کرد: از خیرین و متولیان امور خیرخواهانه می خواهیم در این امر بزرگ با الطاف دنیوی و اخروی، ورود جدی داشته باشند و ثروتشان را برای آخرت ذخیره کنند.

جمالی پور عنوان کرد: هر کسی به حد وسع می تواند در این امور خیرخواهانه حضور یابد و این رزمایش بزرگ که در قالب تهیه بسته های لوازم التحریر برای جامعه هدف دبستانی، پیش دبستانی تعبیه شده به همت سپاه استان، اتاق بازرگانی و اصناف و خیرین بوده که قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدواریم امسال بتوانیم قدم بزرگی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر انجام دهیم. باید با عمل و رفتار خود بتوانیم پرونده روشنی از اعمال خود ارائه دهیم و در این مسیر از رسانه ها که مردم را ترغیب به کار خیر می کنند تقدیر شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها