۵۵۰ پرونده اجرایی عمدتا با موضوع مطالبه مهریه مختومه شد

رئیس واحد اجرای اسناد رسمی خرم‌آباد از مختومه شدن ۵۵۰ پرونده اجرایی در این واحد که عمدتا با موضوع مطالبه مهریه بوده‌اند، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۷۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  علی رحیمی امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی ۵ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۶۸۵ پرونده اجرایی، عمدتاً با موضوع مطالبه مهریه در این اداره تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد ۵۵۰ پرونده اجرایی نیز پس از طی مراحل اجرایی، مختومه شده است که این نرخ آمار عملکرد، از زمان آغاز فعالیت این اداره تاکنون بی سابقه است.

رئیس واحد اجرای اسناد رسمی اداره ثبت اسناد خرم‌آباد ادامه داد: باتوجه به تمام دشواری‌ها و کمبودها، همکاران ساعی این مجموعه تلاش خود را در جهت ارتقای سطح رضایتمندی مراجعین، همزمان با اجرای صحیح قوانین بکار گرفته اند؛ به نحوی که با وجود افزایش بی سابقه حجم فعالیت در این اداره و تنش زا بودن ذاتی امور محوله، این اداره با کمترین میزان نارضایتی مراجعین نسبت به سنوات گذشته روبرو بوده است.

رحیمی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف سازمان در دو محور تعیین تکلیف و نهایتاً ختم پرونده‌های راکد و همچنین مکانیزه کردن فرایند اجرای اسناد رسمی، همکاران این اداره در راستای تحقق اهداف سازمان تلاش خود را به این دو موضوع معطوف کرده اند، تصریح کرد: اکثر همکاران خارج از وقت اداری اقدام به بررسی پرونده‌ها و شناسایی پرونده‌های مختومه کرده و از سویی با راه‌اندازی گروه مجازی اقدام به آموزش سران دفاتر ازدواج و طلاق و دفاتر اسناد رسمی، به عنوان مراجع پذیرش درخواست اجرای مفاد اسناد لازم الاجرا و در واقع پیشخوان ادارات و واحدهای اجرای استان در جهت صدور الکترونیک اجراییه کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار