خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین

سارقان در دام پلیس

سردار حاجیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد بالکن روی، ديلم زنی و توپی زنی در شهرستان قزوین، مطالبات مردمی، شناسايی و دستگيری سارقان در دستور کار مأموران پليس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۷۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد بالکن روی، ديلم زنی و توپی زنی در شهرستان قزوین، به دليل حساسيت موضوع و مطالبات مردمی، شناسايی و دستگيری سارقان در دستور کار مأموران پليس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های به دست آمده، تلاش های ماموران با اين فرضيه که سرقت ها توسط سارقان حرفه ای رخ داده قوت گرفت و موفق شدند با رصد اطلاعاتی یکی از سارقان حرفه ای که اخیرا به قید سند آزاد شده و مجددا دست به سرقت می زند را شناسايي کنند.

 

اين مقام ارشد انتظامی تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی ، مخفيگاه این سارق حرفه ای و همدستانش را در استان "البرز" و شهرستان "قزوین" شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی دو عمليات منسجم 2 نفر از سارقان را دستگير کردند.

 

سردار حاجیان با بیان اینکه در بازجویی های انجام شده متهمان به 14 فقره سرقت منزل در شهرستان "قزوین" اعتراف کردند، اذعان داشت: یکی از متهمان دستگیر شده در تیر ماه سال جاری به اتهام 47 فقره سرقت روانه زندان شده بود که پس از مدت کوتاهی به قید سند آزاد و مجددا با تشکیل باند سارقان فعالیت های تبهکارانه خود را دنبال کرده است. 

 

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به تلاش مأموران برای دستگیری دیگر همدست سارقان، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانوني، به مرجع قضایی معرفی و برای کشف سایر سرقت های احتمالی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار