خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)

جریان تحریف به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور است

سرهنگ حسینی گفت: این جریان در سال های اخیر در تلاش است با ایجاد ناامیدی و تصویر ناممکن در حل شرایط موجود و ایجاد فضای دوقطبی کشور را در بن بست قرار دهد و حل همه مشکلات کشور را در بیرون از کشور و وابستگی به غرب بداند.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۱۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قروین، همایش سیاسی و جلسه روشنگری در منطقه شمال غرب پایگاه کنه مشکه با حضور رزمندگان تیپ 82 برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) به موضوع مسائل روز و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت.

دکتر حسینی در تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده بود اگر جریان تحریف در کشور شکسته شود تحریم هم شکست می خورد به اهداف جریان تحریف پرداخت و بیان کرد: امروز این جریان به دنبال شبهه، ایجاد فتنه، مشغول سازی جامعه به مسائل کم اهمیت، بزرگ نمایی آثار تحریم و برجسته کردن ضعف های کشور است.

وی افزود: این جریان در سال های اخیر در تلاش است با ایجاد ناامیدی و تصویر ناممکن در حل شرایط موجود و ایجاد فضای دوقطبی کشور را در بن بست قرار دهد و حل همه مشکلات کشور را در بیرون از کشور و وابستگی به غرب بداند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در بخش دیگری از سخنانش به عادی سازی روابط رژیم صهیونستی و امارات متحد عربی پرداخت و بیان کرد: اهداف آنان به خصوص آمریکا از این عادی سازی روابط، حضور بیشتر رژیم صهیونستی در منطقه، عادی ساری روابط دیگر کشورهای عربی با رژیم صهیونستی، مستحکم کردن معاهده قرن و یک دستاورد برای ترامپ برای پیروزی در انتخابات پیشرو ریاست جمهوری امریکا می باشد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به موضوع شکست آمریکا درصدور قطعنامه شورای امنیت علیه ایران، وضعیت بورس کشور، فرصت ها و چالش های نظام جمهوری اسلامی در دهه پنجم انقلاب اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و به سوالات جمع حاضر پاسخ داد.

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار