خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آوج

فرانسه جدید از عرب جاهلی هم عقب مانده تر است

حجت الاسلام میرزابیگی گفت: کشور فرانسه در حالی این ننگ ابدی را بر چهره خود دارد که مدعی است پرچم دار دموکراسی و آزادی ادیان و رعایت حقوق ادیان در جامعه جهانی می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۷۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

حجت الاسلام حسن میرزابیگی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن محکومیت توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر(ص) و مقدسات اسلام گفت: علت توهین نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو، رشد فزاینده اسلام در غرب می باشد.

وی در ادامه با اشاره به واکنش منفعلانه غرب به توهین این نشربه به پیامبر اعظم وقرآن تاکید کرد: در پشت این قضیه آمریکای جنایت کار وصهیونیست های کودک کش قرار دارند و اگر فرانسه به این ها تکیه کند در آتش خواهد سوخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آوج یاد آور شد: همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با ید به این توهین واکنش نشان دهند و ساکت نباشند و این حرکت را محکوم کنند.

ایشان تاکید کرداند: فرانسه و اربابان غربی این کشور فکر می کنند می توانند با این گونه هتاکی ها و توهین ها به پیامبر و مقداسات اسلامی، در راه گسترش اسلام مانع ایجاد کنند و از این موضوع غافلند که خداوند در قرآن کریم وعده کرده که خود حافظ دین و قرآن می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بغض و کینه دشمنان اسلام امروز از زبان این نشریه شنیده می شود و دشمنان اسلام به وعده قرآن از دشمنی با اسلام دست نمی کشند تا زمانی که مسلمان از مسلمانی واسلام دست بکشند و تابع آنها شوند.

وی در پایان گفت: کشور فرانسه در حالی این ننگ ابدی را بر چهره خود دارد که مدعی است پرچم دار دموکراسی و آزادی ادیان و رعایت حقوق ادیان در جامعه جهانی می باشد.
5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها