مسئول تعلیم تربیت سپاه محلات

توطئه خبیثانه استکبار جهانی با اجرای سناریوی اهانت به پیامبر اسلام

حجت الاسلام رضایی گفت: یکی از پشت پرده‌های اهانت به پیامبر اکرم(ص)، دور کردن افکار عمومی مردم جهان از اقدام خبیثانه و خیانت بار رژیم‌های مرتجع عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۹۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛حجت الاسلام رضایی، مسئول تعلیم تربیت سپاه محلات پیرامون موضوع اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: مسئله‌ی اهانت به پیامبر اکرم(ص) را باید از دیدگاه‌های مختلف بررسی کرد که یکی از این دیدگاه‌ها مسئله سیاسی است.

وی ادامه داد: از نگاه سیاسی، این اهانت دارای سوابق متعددی است و برای اولین در سال 85 یک روزنامه‌ی دانمارکی، کاریکاتوری علیه پیامبر اسلام منتشر کرد و در ادامه، یکسال بعد همین مجله‌ی فرانسوی با انتشار مجدد عکس‌های قبلی مجددا با پیامبر اکرم اهانت کرد و حالا بعد از ۱۵ سال با اضافه شدن کاریکاتوری جدید در کنار تصاویر و کاریکاتورهای قبلی به ساحت مقدس پیامبر اهانت کرد.

رضایی ضمن توطئه خواندن این اقدام خبیثانه از طرف استکبار جهانی در تشریح علل این اقدام بیان کرد: این اقدامات با حمایت صهیونیست‌ها انجام می‌شود و زمانی که دشمنان حق و پیامبران الهی، پیروزی پیامبر در دعوت به حق و رویکرد مردم به پیامبران را می دیدند، برای دور کردن توجه مردم از انبیاء الهی و جدا کردن مردم از دعوت پیامبران از این روش غیر استبدادی و غیر اخلاقی استفاده می‌کردند.

مسئول تعلیم تربیت سپاه محلات افزود: در حال حاضر نیز استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به واسطه نرسیدن به اهداف خود و شکست در جبهه‌ی مقاومت که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است به این روش‌های غیر اخلاقی روی آورده است و نمونه آن اهانت به پیامبر اکرم(ص) یک ماه پس از پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه رخ داد.

وی تاکید کرد: ملت های مسلمان باید ضمن هوشیاری و محکومیت اهانت به پیامبر، خیانت مزدوران استکبار در منطقه و استفاده از این روش ها باطل دشمن را نیز محکوم کنند.

رضایی دومین انگیزه برای اهانت به پیامبر(ص) در شرایط کنونی را دور کردن ذهن مسلمانان از خیانت بزرگ مزدوران صهیونیست و شیخ نشینان خلیج فارس به مسلمانان فلسطین و آرمان فلسطین دانست.

مسئول تعلیم تربیت سپاه محلات گفت: عادی سازی روابط امارات با رژیم صهونیستی، در کنار آزاد شدن عبور هواپیماهای این رژیم اشغالگر از فضای عربستان و همچنین سکوت ذلت بار و ننگین اتحادیه عرب در خصوص خیانت به آرمان فلسطین مسئله بسیار مهمی است که مستکبران برای جلوگیری از واکنش ملت مبارز فلسطین در جبهه ی مقاومت به این خیانت دست به این اقدام زده اند.

حجت الاسلام رضایی در خاتمه، دیگر انگیزه برای دست زدن به چنین اقدامی را دور کردن افکار عمومی مردم جهان، خصوصا آمریکا و اروپا از گسترش اعتراضات علیه تبعیض نژادی و انواع فساد در غرب دانست و خاطر نشان کرد: مشغول کردن افکار مسلمانان فرانسه و امریکا و انگلیس و جدا کردن آنان از صفوف مردم معترض به فساد و تبعیض نژادی، زمینه ساز کاهش فشار بر دولت‌ها را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار