خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

انقلاب اسلامی ایران، منشاء جنبش‌های انقلابی در اعصار مختلف است

قبادی گفت: انقلاب اسلامی ایران با شعار"هیهات منا الذله" الگو و منشاء حرکت و جنبش‌های انقلابی در همه‌ اعصار می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۱۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

قبادی، کارشناس سیاسی سپاه امام حسن(ع) در حاشیه مراسم حوزه خواهران ام الائمه(س)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: امام سجاد(ع) ضمن توصیه به شیعیان خود درباره دقت در انتخاب افرادی که با آنها مصاحبت وهمنشینی دارند فرمودند؛ با بخیل مصاحبت نکن چون زمانی که مجبور شود تو را می‌فروشد؛ با کذاب همنشین نباش چون حقیقت را کذب می‌گوید؛ با فاسق ،دروغگو و احمق مصاحبت نکن و همچنین با کسی که قطع رحم می‌کند مصاحبت نکن که مورد لعن خداوند است.

وی گفت: عاشورا احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) است که خداوند برای بندگان خود به ودیعه گذاشته است و قیام امام حسین(ع) علیه حکومت فاسد زمان با هدف نجات امت اسلام از ابتدای خلقت بشر تا قیامت برپا شده است که تاثیر این قیام در انسان‌ها ریشه در فطرت مشترک آنها دارد.

قبادی در ادامه افزود: شناخت صحیح و تفکیک به‌ هنگام دوست و دشمن از معیارهای مهم دین اسلام و شیوه های سیاست‌گذاری در امور اداره جامعه می‌باشد.

به گفته کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع)، انقلاب اسلامی ایران با شعار"هیهات منا الذله" الگو و منشاء حرکت جنبش‌های انقلابی در همه‌ی اعصار می‌باشد.

قبادی در پایان خاطر‌نشان کرد: ما موظفیم با افزایش مطالعه در زمینه مسائل روز جامعه خصوصا در زمینه مذهبی وسیاسی، سرانه‌ی مطالعه را در کشور به حد مطلوب برسانیم. همچنین با مطالعه قرآن کریم و تفاسیر ارزشمند آن می‌توانیم از رهنمودهای راهگشای این کتاب مبین جهت ارتقاء سطح جامعه استفاده کنیم.

 

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها