خبرهای داغ:
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان تأکید کرد

لزوم کنترل و نظارت بر شبکه توزیع کالاهای سلامت محور با هدف پیشگیری از قاچاق و احتکار

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بر لزوم کنترل و نظارت بر شبکه توزیع کالاهای سلامت محور با هدف پیشگیری از قاچاق و احتکار تأکیدکرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۶۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹

 لزوم کنترل و نظارت بر شبکه توزیع کالاهای سلامت محور با هدف پیشگیری از قاچاق و احتکاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سومین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان در دادگستری کل استان همدان به منظور پیشگیری از قاچاق کالاهای سلامت محور برگزار شد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در حاشیه این جلسه اظهار داشت: با هدف پیشگیری از قاچاق کالاهای سلامت محور به ویژه پیشگیری از احتکار، گرانفروشی، اختفاء و عدم ثبت موجودی این اقلام در سامانه جامع انبارها، جلسه کارگروه پیشگیری برگزار شد.

حسین عسگری اضافه کرد: با توجه به اینکه اقلام و محصولات و کالاهای بهداشتی به خصوص در ایام شیوع کرونا در زمره کالاهای اساس و ضروری است بنابراین در کارگروه مذکور اهمیت موضوع کنترل و نظارت بر شبکه توزیع این اقلام مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد دستگاه‌های متولی امر نظارت لازم بر فرآیند تولید از حیث مباحث بهداشتی و نیز در امر توزیع را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات