خبرهای داغ:
استاندار قزوین

دفاع مقدس دانشگاهی بزرگ انسان ساز است

استاندار جمالی پور گفت: دفاع مقدس دانشگاهی بزرگ است که اگر انسان آن را درک کند به خدا نزدیک می شود و عزت کشور و ملت را فراهم می کند.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۲۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به طور همزمان در سراسر کشور و با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: دفاع مقدس دانشگاهی بزرگ است که اگر انسان آن را درک کند به خدا نزدیک می شود و عزت کشور و ملت را فراهم می کند.

دفاع مقدس دانشگاهی بزرگ انسان ساز  است

وی با اشاره به وجه تسمیه این هفته گفت: علت نامگذاری این هفته این است که هر که در این وادی وارد شد عزت نفس یافته، از خود رها شده و بخدا پیوسته و برگرفته از مکتب عاشورا و سربازان لشکر سیدالشهدا و شخصیت های وارسته همچون حر می باشد.

استاندار قزوین اظهار کرد: کسی که وارد دفاع مقدس می شود قطعا نامش ماندگار و جاودان می شود. کسانی که در دفاع مقدس حضور یافتند ارزش ها و همه آنچه که انسان را به کمال نزدیک می کند را با تمام وجود دریافتند و این ارزش ها همچنان جاری و ساری می باشد.

جمالی پور عنوان کرد: انسان های از خود رسته و به خدا پیوسته در دفاع مقدس حضور داشتند. دفاع مقدس مظهر حضور ملت و یکصدایی ماست و تفاوتی نمی کند مربوط به کدام قوم و ملت است و همه فرهنگ ها، عقاید و مذاهب در دفاع مقدس حضور داشتند و این حضور دشمن را خوار می کند.

وی افزود: اگر در دفاع مقدس توفیق بزرگ پیدا کردیم به خاطر با هم بودن و به خدا پیوستن بود و هرجا خدا حضور داشته باشد و عشق و ایثار تجلی یابد، عزت بزرگ برای کشور رقم می خورد.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که باید از دفاع مقدس درس بگیریم و ارزش های خلق شده در این دانشگاه بزرگ را در خود پرورش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما امروز امید بسته اند که با تفرقه افکنی و دامن زدن به اختلافات بین مردم و نظام صدمه بزنند اما خون شهدا همیشه حافظ انقلاب و نظام بوده و این رسالتی بزرگ بر گردن ماست و اگر بخواهیم امروز در مقابل تمام توطئه های بزرگ بایستیم باید پایدار این خون های مطهر باشیم.

جمالی پور ادامه داد: دشمن از همه مسیرها سعی دارد بر نظام و مردم لطمه زده و فاصله افکنی کند و آنچه جزو نیازهای اصلی کشور ماست نیاز به وحدت است. هر جا آسیب دیدیم از مقام پرستی ها و قدرت طلبی ها بود و هر جا به قدرت بزرگ تبدیل شدیم به دلیل توسل به خدا و ائمه، همدلی و وحدت بود.

وی گفت: امروز از نظر معیشتی مردم در شرایط بسیار سختی هستند اما از این پیچ توفیق، موفقیت و سربلندی نظام با عزت و اقتدار و همدلی و وحدت می توانیم بگذریم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها