نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شیطان بزرگ آمریکا خوارترین حکومت در دنیا محسوب می شود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح در شهرکرد گفت: شیطان بزرگ آمریکا خوارترین حکومت در دنیا محسوب می شود.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۹۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین رژه تلفیقی یگان های محمول نیروهای مسلح و ارسال کمک های  مؤمنانه به شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در این مراسم با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک حماسه ارزشمند، حماسه جهت دهنده، حماسه سازنده ، حماسه پایدار کننده انقلاب،  صادر کننده انقلاب، مقاومت بخشنده به جهان مقاومت و مستضعفین، حماسه دشمن شکن و طاغوت برانداز است .

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دفاع مقدس حماسه ای است که هرچه از آن بگوییم کم است و سر فصل های مفصل از این حماسه برخاست که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ آینده به یادگار خواهد ماند.

امام جمعه شهرکرد، به اشاره به سابقه مقاومت های فراوان ملت بزرگ ایران در برابر فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی در 41 سال گذشته ، اظهار کرد: زیبایی های انقلاب یکی پس از دیگری خودش را نشان می دهد و مردم ما همیشه  و در هر زمانی لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و خاطره آفرینی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: ایثارگران خاطره های خوش و شیرنی برای آیندگان  را بر جای گذاشتند که این سر فصل بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی می ماند.

امام جمعه شهرکرد  با اشاره به کمک 55میلیارد تومانی مردم خیر استان چهارمحال و بختیاری در دو مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، این نقش آفرینی را نشان دهنده اُبهت اسلام  و از زیبایی های ملت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در ادامه با آرزوی اینکه همگان بتوانند در مسیر عاشورایی شهدای دفاع مقدس گام بردارند و مسیر آنان را عملیاتی کنند، افزود: امروز دشمن در همه عرصه ها ذلیل و خوار است، شیطان بزرگ آمریکا نیز خوارترین حکومت در دنیا محسوب می شود.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: انقلاب اسلامی شرق و غرب را له می کند و  پرچم اسلام را بالا نگه می دارد، تا به دست صاحب اصلی آن امام زمان  (عج) برساند.

در این مراسم یگان های محمول و موتوری نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری متشکل از سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و  خودروهای حامل کمک های مؤمنانه جمع آوری شده توسط بسیجیان از مقابل کلام الله مجید، تمثال حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مسئولین استانی مستقر در جایگاه رژه رفتند.

ارسال نظرات