فرمانده سپاه خاش بیان کرد:

نیروهای مسلح با ویژگی ولایتمداری از مرزها و ارزش های میهن اسلامی صیانت می کنند

فرمانده سپاه خاش گفت: نیروهای مسلح پرتوان، مقتدر و همیشه در صحنه با ویژگی ولایت مداری و روحیه انقلابی و استکبارستیزی از مرزهای میهن و ارزشهای والای اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۳۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خاش، سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در نشست بصیرتی سربازان سپاه شهرستان خاش ویژه پاسداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: نیرو‌های مسلح کشور در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب اسلامی با شایستگی تمام در کنار ملت شهیدپرور، مومن و شجاع ایران سربلند توانستند با دشمنان شرقی و غربی و داخلی و خارجی مقابله و ظفرمندانه بر آنان چیره شوند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی عرصه‌ای پر افتخار برای نمایش قدرت دفاعی و رزمی رزمندگان سلحشور ارتش و سپاه و نیرو‌های مردمی بود که جانانه در صحنه ماندند و با نثار خون و جان خود برای اسلام و میهن عزت کسب کردند.

سرهنگ ثمره ادامه داد: هم اینک نیز بعد از گذشت چهار دهه از آن دوران دشوار نیرو‌های مسلح غیور با همراهی و حمایت مردم عزیز ایران حافظ دستاورد‌های کشور هستند و به متجاوزان و زورگویان هشدار می‌دهند که اگر دست از پا خطا کنند با شدیدترین وجه ممکن مجازات می‌شوند.

محمدشریف قربانی از نیرو‌های بسیجی و از رزمندگان و راویان دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز به مناسبت روز سرباز در سپاه خاش برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار