نواختن زنگ ایثار ومقاومت در رفسنجان

زنگ ایثار و مقاومت در آموزشگاه شهر جوادیه الهیه منطقه نوق رفسنجان نواخته شد/ تصاویر

در دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی توسط فرمانده حوزه صاحب الزمان (عج ) و رییس اداره آموزش و پرورش در آموزشگاه علم النور شهر جوادیه و الهیه منطقه نوق رفسنجان نواخته شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۲۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه نوق و با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مسئولین شهر و بخش، زنگ ایثار و مقاومت درآموزشگاه علم النورشهرجوادیه والهیه منطقه بهرمان نوق نواخته شد.
دراین مراسم حجه الاسلام سجاد رفسنجانی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از دانش آموزان خواست با مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، راه شهدا را ادامه دهند.
علیزاده مسئول حوزه بسیج دانش آموزی درحاشیه این مراسم بر اهمیت مطالعه و توجه به مکتب امامین و مکتب سلیمانی توسط دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مکتب سلیمانی یک «مکتب تربیتی» است و تاثیر بر شخصیت آدمی و جهت دهی به رفتار و بینش این شهید، خاصیت مکتب سلیمانی است که باید جذابیت شخصیت این شهید برای دانش آموزان تبیین شود.
در ادامه، هدایایی به همراه لوح یادبود به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا که درمراسم حضورداشتند، تقدیم شد.
در پایان این مراسم مسئولین و دانش آموزان از نمایشگاه، آثار، خاطرات و وصیتنامه شهداء که در محل آموزشگاه برای عموم برپا شده بود، بازدید کردند.
ارسال نظرات