اتحاد و ایستادگی رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان رمز پیروزی در دفاع مقدس را وحدت اتحاد و ایستادگی دانست و گفت: دفاع مقدس نشان دهنده این است که هر جا مردم با تمام قدرت، اتحاد و با اعتماد کردن در کنار هم بوده اند پیروزی هم بوده است.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۴۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم تجلیل از حماسه سازان جهاد کشاورزی در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: در تاریخ ایران کهن شاهد اتفاقات بسیاری بوده ایم، اما ماندگار‌ترین این اتفاقات و برجسته‌ترین آن ۸ سال جنگ ناخواسته علیه کشور عزیزمان است که در این راه عزیزان زیادی با نثار جان خود برای همیشه در برگ برگ تاریخ ایران آن را ثبت و ظبط کردند.

سردار حسینی عنوان داشت: ما در مقابل این جنگ ناخواسته هزینه‌های زیادی را متحمل شدیم، اما هرگز تسلیم نشدیم.
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: دوراندیشی و تدبیر امام عزیز و بنیانگذار کبیر انقلاب در تاسیس و نامگذاری جهاد سازندگی باعث رویش فرهنگ جهاد نه تنها در ایران که در سراسر عالم شد.


وی گفت:۸ سال دفاع مقدس در جنگ نابرابر علیه ایران همیشه سر فراز با تمام تلخ و شیرینی هایش به پایان رسید، اما دستاورد‌های آن برای همیشه ماندگار شد که خود باوری، استقلال و آزادی یکی از دستاورد‌های بود که این جنگ برای ما به ارمغان آورد.


وی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در عرصه‌های نبرد همه در کنار هم بودند افزود: گروه‌های جهادی از جمله افرادی بودند که چه قبل از عملیات و چه بعد از عملیات‌ها در روز‌های جنگ نقش پر رنگ و بسزایی را عهده داشتند.

کشاورزی رکن اصلی توسعه اقتصاد مقاومتی

سردار حسینی گفت:بررسی ظرفیت ها، منابع و امکانات بلقوه بخش کشاورزی بیانگر آن است که این بخش از ظرفیت و توانمندی بالای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی امنیتی و زیست محیطی در تقویت و پشتیبانی جهش تولیدی داشته و بسترساز اصلی الگوی اقتصاد مقاومتی است و با رویکرد مدیریت جهادی راهبردی می‌توان هم ظرفیت‌های بخش کشاورزی را تکمیل نموده و هم در راستای اقتصاد مقاومتی آنرا مدیریت و پشتیبانی نمود.

تقویت بخش کشاورزی از گام‌های بسیار مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود که نقش موثری را در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور دارد و لازمه تداوم و حرکت در این مسیر پایبندی بر اصل تامین امنیت غذایی با خودکفایی در محصولات اساسی و حمایت از تولید داخلی است.

در ادامه فرمانده سپاه بیت المقدس گفت:استکبار جهانی در ابتدا و پس از اینکه نتوانست پس از هشت سال دفاع و مقاومت جانانه مردم ایران، به اهداف شوم خود برسد مبادرت به طرح ریزی جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران اسلامی نمود که الحمدالله با درایت و بصیرت مردم هوشمند ایران عزیز، نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات