خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

امروز بزرگ‌ترین مقابله و دفاع، ایستادگی و خدمت کردن به مردم است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه ما مسئول هستیم و امروز بزرگ‌ترین مقابله و دفاع، ایستادگی و خدمت کردن به مردم است، گفت: امروز در شرایط سختی قرار داریم که با توکل به خدا و به فضل الهی از این معبر نیز عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۱۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

امروز بزرگ‌ترین مقابله و دفاع، ایستادگی و خدمت کردن به مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم میهمانی لاله‌ها که در حسینیه گلزار شهدای همدان برگزار شد با بیان اینکه ما وقتی می‌خواستیم خرمشهر را پس بگیریم رزمندگان ما ۶ ماه نخوابیدند، اظهار کرد: برای پس گرفتن تفکر انقلابی چقدر باید نخوابید.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن با استفاده از همه شرایط و امکانات زندگی منافات دارد، گفت: ما نیاز داریم به آنچه که می‌گوییم اعتقاد داشته باشیم و ایستادگی کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اوایل انقلاب هر مشکلی پیش می‌آمد بسیج آن را حل می‌کرد و به عنوان نیروی انقلابی شناخته می‌شوند، افزود: مردم به حرف کسی گوش می‌دهند که پای حرفش بایستد.

وی با بیان اینکه ما بسیار به رزمندگان، انقلاب و خانواده شهدا و اسلام بدهکارهستیم، گفت: هر کس در هر جا هست باید بدهکاری خود را ادا کند.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه همه ما مسئول هستیم و امروز بزرگ‌ترین مقابله و دفاع، ایستادگی و خدمت کردن به مردم است، ابراز داشت: امروز در شرایط سختی قرار داریم که با توکل به خدا و به فضل الهی از این معبر نیز عبور خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که در این شرایط حساس در معرض آزمایش الهی قرار گرفتند مورد پاداش خدا قرار خواهند گرفت، افزود: کسانی که قدر خود را ندانستند برای انقلاب و نظام خود جانفشانی نکردند ضرر کرده‌اند.

در پایان این مراسم سرهنگ علی لشگری ایثارگر و از فرماندهان تیپ زرهی قهرمان و سردار حسین کاجی از راویان دفاع مقدس به روایتگری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات