امام جمعه قروچای مراسم یادواره شهدا

استکبار جهانی درصدد جدایی نسل جدید از بدنه نسل اول ودوم انقلاب اسلامی است

امام جمعه قروچای گفت: استکبار جهانی وقتی دیدند که توان مقابله ازطریق جنگ با ایران اسلامی را نداشتند از طریق جنگ نرم وارد مملکت ما شده اند ومی خواهند هویت ملی واسلامی را ازجوانان این مرز و بوم بگیرند و نسل جدید را ازبدنه نسل اول و دوم انقلاب جدا کنند.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۸۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور سردار مالکی مدیر کل حفظ آثار و رازش‌های دفاع مقدس کردستان، مدیر سازمان نامین اجتماعی نیرو‌های مسلح، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در ششمین  روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدا (آبروی محله وافتخار کوچه ها) به مناسبت گرامیداشت شهدای منطقه قروچای و شهیده سمیرا حسین پناهی در دهستان قروچای برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه قروچای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هست سال دفاع مقدس بیان داشت: شهادت تنها واژه و اصطلاحی است که متعلق به شریعت اسلام است و دشمنان دین اسلام تاکنون نتوانستند این موضوع مهم را از اسلام جدا نمایند.

وی ضمن تبریک به مردان و زنانی که در طول تاریخ در تقابل حق و باطل خونشان بخاطر حق ریخته شده است افزود: کسانی که خون سرخ آنان برای اعتلای کلمه الله به زمین می‌ریزد باید اسم شهید بر آنان گذاشته شود و عذاب جهنم برای کسانی است که اقدام به ریختن خون انسان‌های پاک می‌نمایند.

امام جمعه قروچای گفت: هر کدام از ما از طرف خداوند در تقابل حق و باطل مورد آزمایش قرار می‌گیریم و کسانی که مسیر خود را در راه شهادت و پیروی از حق و حقیقت انتخاب می‌کنند نزد خدای متعال سربلند از آزمایش بیرون خواهند آمد و هزاران مرتبه مقام شامخ شهادت آراسته و مبارک مردان و زنانی باد که جان و هستی خود را فدای راه خدا کرده اند.

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: آرزوی ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که مردم همیشه در صحنه کشورمان با شعار الله اکبر و مشت‌های گره کرده و سینه سپر جان خود را فدای آسایش مردم کردند و در جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس همان کسانی حضور داشتند که انقلاب اسلامی را رقم زده بودند.

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده ونوپا بود دشمنان ایران وانقلاب برای سلطه به این کشور اسلامی جنگی نابرابر را برما تحمیل کردند ورزمندگان غیور با رشادت ودلاوری از همه هستی خود گذشتند ونگذاشتند یک وجب از خاک این مرزوبوم به دست دشمن بیفتد..

وی درادامه گفت: شهیدان گرانقدر و والا مقام بخاطر دفاع از ملت و کشورشان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برا‌ی مردمشان فراهم نمایند وامنیت امروز کشور ایرن اسلامی مرهون از خود گذشتگی شهداست..


امام جمعه قروچای گفت: استکبار جهانی وقتی دیدند که توان مقابله ازطریق جنگ با ایران اسلامی را نداشتند از طریق جنگ نرم وارد مملکت ما شده اند ومی خواهند هویت ملی واسلامی را ازجوانان این مرز و بوم بگیرند و نسل جدید را ازبدنه نسل اول و دوم انقلاب جدا کنند.


وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت‌های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه‌های مختلف می‌کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه‌ها را باطل می‌کنند.

در این مراسم از خانواده شهیده سمیرا حسین پناهی، بخشدار مرکزی، وفرمانده عملیاتی حوزه شهید کاظمی قروچای تجلیل شد.
 
ارسال نظرات