ایجاد شرکت تعاونی به همت مسئول صندوق‌های قرض الحسنه خواهران سپاه ناحیه مالک اشتر

باتوجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص نیاز قطعی کشور به تولید و نامگذاری سال ۱۳۹۹ مزین به جهش تولید شرکت تعاونی در ناحیه مالک اشتر تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۸۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ کسب و کار‌های خانگی می‌توانند در قالب «شرکت‌های تعاونی تامین نیاز مشاغل خانگی» فعالیت کنند که صرفه جویی در هزینه‌های اشتغال و تامین منابع مالی با نرخ مناسب از جمله مزایای این نوع مشاغل است.

امروزه کسب و کار‌های خانگی به عنوان راهکاری مهم برای اشتغالزایی و درآمد در جهان محسوب می‌شود به طوریکه قابلیت انجام این نوع کسب و کار در واحد مسکونی مزایای بسیاری برای شاغلان از جمله ایجاد توازن مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال زنان، حذف هزینه‌های مربوط به خرید، رهن یا اجاره ملک تجاری یا کارگاه، هزینه رفت و آمد، به کارگیری اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های اشتغال خانوادگی داشته باشد.

 رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ما گفت:اخلال در فضای عرضه محصولات برای کسب و کار‌های کوچک و بعضا خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا که منجر به بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی برای خانواده‌ها بسیار شده است منظور گردیده و در این رابطه راهکار تدبیر شده این بود که گروه مجازی جهاد گری تشکیل شود و محصولات را به شرط کیفیت و قیمت مناسب خریداری کرده و بدون واسطه به دست مصرف کننده برسانیم.

مسئول صندوق‌های قرض الحسنه خواهران سپاه ناحیه مالک اشتر در ادامه افزود:اهداف اولیه از تاسیس این تعاونی ایجاد حسن بیشتر جهت ایفای نقش مهم و اثر گذار سپاه در خدمت رسانی اقتصادی. جذب نیروی بسیجی و ایجاد اشتغال و روحیه نشاط اور و شادمانی با درامدزایی مناسب و تولید محصولات سالم و ارگانیک خانگی و فروش محصولاتی که به علت کرونا بازار فروشی نداشتند و در آستانه ورشکستگی بودند مانند محصولات (عناب وبرگ زرد الو. بادام و..) و تشویق و کمک به نوجوانان جهت کسب حرفه و تولید محصولات خانگی و فروش این محصولات در این تعاونی میباشد.

رمضانی بیان داشت: که اهداف بلند مدتی مدنظر آن‌ها میباشد و تشویق به عضویت و حضور فعال در پایگا‌های بسیج برای اعتمادسازی بین خریدار و فروشنده و ارائه تخفیفات ویژه برای اعضا بسیج و جذب بسیجی در پایگاه‌ها و پای کار آوردن اعضا در مواقع مهم و ضروری (اهداف تشکیل سمن ها) شامل می‌شود.

در این شرکت تعاونی برای حفظ بهداشت و سلامت افراد فروش به صورت غیر حضوری و ارسال به درب منازل انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار