فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران :

دشمن به دنبال تحریف جایگاه زن در اسلام است

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران گفت:دشمن به دنبال تحریف جایگاه زن در اسلام است و برای رسیدن به این هدف دست به هرکاری  دست میزند، اما متاسفانه آن‌هایی که جلوی تحریف را بگیرند کاری نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
دشمن به دنبال تحریف جایگاه زن در اسلام است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عقیله ملازاده سورکی مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در همایش زن، ایثار، شهادت که در مصلی جوادالائمه رامسر برگزار شد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان در سنگر‌های غیرت اجازه ندادند دشمن بر فکر و عقیده مردم ما ورود کنند گفت: ریشه مقاومت رزمندگان و مدافعان  حرم  در عاشورا  است چرا که سبک زندگی عاشورایی بود.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، افزود: اگر مردانی در کربلا شهید شدند زنانی باید حضور داشته باشند تا تبیین کننده باشند و بصیرت را نشان دهند.
 
دشمن به دنبال تحریف جایگاه زن در اسلام است
 ملازاده در ادامه با بیان اینکه جنگ و مبارزه میان حق و باطل تا ابد وجود خواهد داشت تصریح کرد: دشمن به دنبال تحریف جایگاه زن در اسلام است و برای رسیدن به این هدف دست به هرکاری  دست میزند، اما متاسفانه آن‌هایی که جلوی تحریف را بگیرند کاری نمی‌کنند.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب (س) مازندران با اشاره به اینکه تاریخ نشان داد شیعه از شهادت نمی‌ترسد گفت: یکی از اهداف والای اسلام حفظ و حراست از حرم اهل بیت (علیهم السلام) است و دلاور مردان ما در خارج از مرز‌ها در مقابل داعش ایستادند.

به گفته این مادر شهید، شهدای ما قبل از شهادت شهید شدند و شهیدانه زندگی کردند.
 
دشمن به دنبال تحریف جایگاه زن در اسلام است

ملازاده در ادامه با بیان این مطلب که نیمه پنهان مجاهدت مردم کشور در دوران مختلف، زنان بودند که پشت جبهه را مدیریت می‌کردند گفت: اگرچه نقش زن در تامین تدارکات حوادث کمتر دیده شده، اما مردان بر نقش زنان صحه میگذارند.

این مادر شهید مدافع حرم به مجاهدت زنان در  بحران کرونا اشاره کرد و یادآور شد: زنان  چه در بیمارستان و چه در تولید ماسک و کمک‌های مومنانه و ... مردانه ایستادند و کمک کار مردان بودند.
 
دشمن به دنبال تحریف جایگاه زن در اسلام است

به گفته ملازاده جوانانی که امروز در میدان مقابله با کرونا ایستاده اند درس مقاومت را از مدافعان حرم، شهدا و دفاع مقدس  یاد گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار