ریاست سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران بزرگ خبر داد؛

همکاری هنری سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران بزرگ و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

در بزرگداشت چهلمین سالگشت هفته دفاع مقدس، ریاست سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران بزرگ از همکاری مشترک این سازمان با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۱۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، در بزرگداشت چهلمین سالگشت هفته دفاع مقدس، ریاست سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از همکاری مشترک این سازمان با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.

در نشست مشترک بین ریاست سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران بزرگ و معاون فرهنگی، هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برنامه های فرهنگی و هنری سازمان و موزه در طول سال ۱۳۹۹ مورد بحث قرار گرفت و هرکدام از مسئولین به معرفی مجموعه های تحت پوشش و فعالیت ها و ماموریت های خود پرداختند.

در این نشست، صمدی نیا ریاست سازمان بسیج هنرمندان ضمن اشاره به برنامه ها ی سنوات گذشته ی سازمان و استعدادهای موجود از جمله بسیجیان هنرمند، کانون های تخصصی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سپاه تهران بزرگ، توضیحاتی در مورد برنامه های پیش رو ارائه نمود.

وی در ادامه به شرح جشنواره ها و اختتامیه برنامه های سازمان و کارهای مشترک و مشارکتی سازمان بسیج هنرمندان پرداخت.

صمدی نیا آمادگی سازمان بسیج هنرمندان را در جهت هم افزائی بین دستگاهی و برگزاری پانزده عنوان برنامه  اعلام نمود.

این برنامه ها با موضوعاتی همچون جلسات ماهیانه با حضور هنرمندان بسیجی در زمینه های شعر، فیلم، نشریات، تولید محتوا، سرود و نواهای انقلابی، نقد و بررسی آثار هنری، نمایشگاه سالگرد چهل سالگی دفاع مقدس و هفته حجاب و عفاف، نشریه الکترونیکی، برپائی استیج های هنری و برنامه های مناسبتی، ملی و مذهبی ادامه پیدا کرد. 

یکی از توافقات مهم در این نشست همکاری در انتقال تجربیات و مفاهیم زمینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان بود.

در پایان این نشست، مقرر شد ضمن عقد تفاهم نامه، برنامه ریزی های لازم و کارگروه های تخصصی موضوعی در هر مورد  شود تا شاهد رشد و شکوفایی و هرچه باشکوه تر برنامه های مشترک در آینده نزدیک باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار