خبرهای داغ:
جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

چهلمین سالگرد دفاع مقدس نشانه پختگی و صلابت گفتمان دفاع و مقاومت در کشور است/ خطر تحریف در کمین آرمان‌ها و ارزش‌های جنگ

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: چهلمین سالگرد  دفاع مقدس نشانه پختگی و صلابت و استحکام گفتمان دفاع و مقاومت در کشور است.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۳۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

چهلمین سالگرد دفاع مقدس نشانه پختگی و صلابت گفتمان دفاع و مقاومت در کشور است/ خطر تحریف در کمین آرمان‌ها و ارزش‌های جنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار سید محمد جنتی در کمیته عملیات روانی تیپ انصارالحسین(ع) همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان اهمیت این هفته در سال جاری خاطرنشان کرد: چهلمین سالگرد  دفاع مقدس نشانه پختگی و صلابت و استحکام گفتمان دفاع و مقاومت در کشور است.

وی افزود: نگرانی اصلی در زمینه دفاع مقدس خطر تحریف آن است، چون راویان و مردان جبهه و جنگ در سنین پیری هستند و دشمن در کمین آرمان‌ها و ارزش‌های جنگ است.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان آگاه‌سازی عمومی به ویژه قشر جوان نسبت به ابعاد و اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس را از ضروریات کار فرهنگی و مقابله با عملیات روانی دشمن دانست و اظهار داشت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و گفتاری، دستاوردها و اهداف دفاع و فرهنگ مقاومت و شهادت برای مردم روشنگری شود.

وی در بیان مصادیق دستاوردهای دفاع مقدس گفت: حکومت‌های مختلف قبل از انقلاب اسلامی یک میلیون کیلومتر مربع از خاک کشور را از دست دادند اما جمهوری اسلامی با هشت سال دفاع در مقابل جنگ نابرابر، حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداد.

جنتی افزود: به برکت درس‌ها و الگوی دفاع مقدس در طول چهل سال انقلاب اسلامی هیچ‎گاه در برابر دشمن زانو نزده و از آرمان‌ها کوتاه نیامده‌ایم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب اسلامی  بیان داشت: تهیه سیم خاردار برای جبهه‎های جنگ در دوران جنگ تحمیلی نگرانی و دغدغه فرماندهان جنگ بود،  اما اکنون ساخت موشک‎ها و مهمات پیشرفته ما، باعث نگرانی دشمنان کشور شده است و این به معنی تأمین عزت و اقتدار در سایه دفاع و مقاومت است.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان هدف دشمن از فشارهای اقتصادی را شکست مردم دانست و گفت: می‌خواهند مردم را به زانو در بیاورند تا آنها را مقابل نظام اسلامی قرار دهند اما بحول و قوه الهی دفاع مقدس مردم از کشور و انقلاب ادامه داشته و دشمن به زانو در خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات