روابط عمومی سپاه تهران بزرگ، در پیامی درگذشت دکتر حسین یزدی را تسلیت گفت

روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، در پیامی درگذشت دکتر حسین یزدی اخوی گرانقدر فرمانده سپاه تهران بزرگ را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۰۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، روابط عمومی سپاه تهران بزرگ، در پیامی درگذشت جانباز ۸ سال دفاع مقدس، بسیجی ولایی، نویسنده و استاد دانشگاه، دکتر حسین یزدی، اخوی گرانقدر سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون 

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

بی‌شک برادر جانباز حسین یزدی از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را در کربلاهای 8 سال دفاع مقدس و صحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپری کرد.

آری آن جانباز سرافراز، بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی، حضوری فعال و مستمر داشت و همواره در پی خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران بود.

روابط عمومی سپاه تهران بزرگ، عروج ملکوتی این جانباز رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به خانواده معزز ایشان، خصوصا سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، مردم شهید پرور و نیز همرزمانش تسلیت عرض می‌نماید.

 از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستار و امیدواریم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدای کربلا همنشین باشد.

والسلام

ارسال نظرات
آخرین اخبار