نشست روشنگری در دفتر امام جمعه شاهدیه پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

اعضای شورای پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی به دیدار امام جمعه شاهدیه، حجت الاسلام محمود دهقان نیری، رفتند که در این نشست روشنگری امام جمعه شاهدیه از مسائل مبتلا به روز صحبت کردند.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۲۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: اعضای شورای پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی ضمن عرض تسلیت دهه‌ی آخر صفربه دیدار امام جمعه شاهدیه، حجت الاسلام محمود دهقان نیری، رفتند که در این نشست روشنگری امام جمعه شاهدیه از مسائل مبتلا به روز صحبت کردند.
دهقان نیری گفت: پایگاه‌های بسیج باید مواظب باشند که حقایق تحریف نشود همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند. به گونه‌ای نشود که مردم مانند زمان امام حسین (ع) به یزید شراب خوار، میمون باز و... امیرالمومنین بگویند و به امام حسین (ع) جسارت کنند. مواظب باشیم جای جلاد و شهید عوض نشود.
وی هشدار داد: با توجه به وضعیت الان جامعه و وضع حجاب خواهران که وضعیت مطلوبی ندارد، پایگاه‌های بسیج خواهران باید تذکر لسانی حجاب را به راه بیندازند و امربه معروف کنند. چون ۹۰ درصد بدحجاب‌ها غرضی ندارند بلکه از روی نا آگاهی و یک نقصی هست که این بانوان دارند.
امام جمعه شاهدیه خاطر نشان کرد: در بحث تذکر لسانی بابت خانم‌ها ما روی منبر می گوییم، ولی اگر در یک مسیر خانمی که حجاب درستی ندارد مرتب به او تذکر داده شود بالاخره مجبور میشود که خودش را جمع و جور کند. الان هم بحث دوچرخه سواری بانوان داغ شده و در گوشه و کنار شهر دیده میشود که این از وظایف شما خواهران بسیج است تا امر به معروف کنید.
دهقان نیری تصریح کرد: در از بین بردن دین عواملی تاثیردارند که عصاره‌ی همه این‌ها بدحجابی زنان بوده و این وضع امروز خانم‌های ما که دوچرخه سواری میکند یا لباس‌های جلوباز و شلوار‌های کوتاه میپوشند همه اش نقشه‌های دشمنان اسلام است تا ریشه دین را بخشکانند. ما پیرو مکتبی هستیم که حضرت زهرا (س) زمان شهادت و مرگشان گریه می کردند که نکند حجم بدنشان که در تابوت میگذارند پیدا باشد و امیرالمومنین (ع) برایشان تابوتی میسازند که بدنشان معلوم نباشد و فاطمه‌ی زهرا (س) خوشحال می شوند و می فرمایند که این بهترین هدیه است. ما پیرو چنین مکتبی هستیم.
ارسال نظرات