خبرهای داغ:

هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد/موشک، هواپیما و تانک را امروز خودمان می سازیم

امیر سرتیپ محمودی گفت : امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۲۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی در آیین تجلیل از دست اندرکاران و تلاشگران ارتشی نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس اظهار کرد : با بهره گیری تجربیات دفاع مقدس توانستیم از توانمندی خوبی برخوردار هستیم.
وی افزود : متخصصین ارتش توانایی های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت بزرگ است.
معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش از توانمندی های مطلوبی برخوردار است؛ افزود : در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادند و امروز از آن تجربیات بهره گرفتیم.
امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی دادند و مهمات ما محدود بود ؛ عنوان داشت : امروز ما انواع موشک ها، هواپیماها، بالگردها ، توپخانه و ... را خودمان می سازیم.
وی خاطرنشان کرد : ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.
معاون اجرایی ارتش ابعاد مختلف نمایشگاه را تشریح کرد و گفت : امسال نمایشگاه دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه های علمی، فرهنگی و نظامی بود.
وی تاکید کرد: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی ها به سوی روشنایی ها هدایت می کند و بزرگترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها