مدیر شبکه افق سیما:

حماسه‌های دوران دفاع‌مقدس را فردوسی‌ها باید نقل کنند

سلیم غفوری گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بهترین محل برای انعکاس اثر هنرمندانی است که مقاومت را به تصویر کشیده‌اند.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۴۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، سلیم غفوری؛ مدیر شبکه افق سیما با اشاره به آرمان‌های دوران دفاع‌مقدس، گفت: کشور از سال ۵۹ تا ۶۷ درگیر جنگی تمام‌عیار برابر اسکتبار جهانی بود در حالیکه تازه انقلاب شکل‌ گرفته بود و دستان نظامیان خالی از تجهیزات بود.

وی افزود: مقاومت و پایداری همه‌جانبه و فداکاری عمومی سبب شد در آن برهه از تاریخ، برگ زرینی ثبت شود‌.

غفوری با تأکید بر لزوم انعکاس دلاوری‌های دوران دفاع‌مقدس، تصریح کرد: حماسه‌های دوران دفاع‌مقدس را فردوسی‌ها باید نقل کنند. ثبت و ضبط رخدادهای آن دوران در قالب فیلم، مستند و انیمیشن سبب ماندگاری رشادت‌ها در طول تاریخ خواهد شد‌.

مدیر شبکه افق سیما یادآور شد: امروز موضوع دفاع‌مقدس به مفهوم مقاومت توسعه پیدا کرده و در مبارزه با استکبار و دفاع از مردم مظلوم تعریف می‌شود و این روند حماسه‌ای دیگر در منطقه رقم زده است.

وی با اشاره به نقش جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در توسعه کمی و کیفی آثار حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت، خاطرنشان کرد: این جشنواره بهترین محل برای انعکاس اثر هنرمندانی است که مقاومت را به تصویر کشیده‌اند. این جشنواره سبب مانایی مفاهیم و ارزش‌های مقاومت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات