برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی در ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ

همزمان با هفته ایمنی در سپاه، کارگاه آموزشی ویژه جمعی از بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۸۱۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری، مسئول ایمنی و اقدامات تامین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، در حاشیه این کارگاه آموزشی، رعایت مسائل ایمنی را  بسیار مهم خواند و گفت: ایمنی در نیروهای مسلح یکی از مسائل پراهمیت است که رعایت آن بر هر شخص و مسئولی الزامی می باشد تا دچار سوانح و اتفاقات غیر مترقبه ای نشویم و محیطی سالم و بی دردسر برای اجرای برنامه های خود داشته باشیم.                                                                   

وی با بیان اینکه، ایمنی موضوعی انسانی است و به همین دلیل جز مهمترین اجزای فرماندهی و مدیریت در نیروهای مسلح محسوب می شود، گفت: به قدری جان انسان‌ها نزد خداوند متعال گرانمایه است‌که ذات باری تعالی جان انسان را معادل حیات بشریت از ابد تا ازل می داند.

این مقام مسئول، برنامه ریزی و ساختار سازی را از رموز ایمنی عنوان و تصریح‌کرد: مساله ایمنی در نیروهای مسلح که از ماموریت‌های خطیری هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی، برگزاری کلاس آموزشی و بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی با حضوررئیس پلیس راهور شهرستان کوهرنگ وکلاس آموزشی به صورت عملی وتئوری جهت آشنایی با اطفاءحریق با حضور کارشناش جمعیت هلال احمر را از برنامه های این کارگاه آموزشی در ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار