خبرهای داغ:
در قزوین:

حقوقدانان بسیجی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند

حقوقدانان بسیجی قزوین در یک اقدام خداپسندانه با حضور در مرکز انتقال خون قزوین، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۲۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کانون بسیج حقوقدانان قزوین در حرکتی خیرخواهانه و خداپسندانه اقدام به اجرای طرح اهدای خون کرد و در این طرح جمعی از حقوقدانان بسیجی برادر و خواهر در مرکز انتقال خون استان قزوین حاضر شدند و خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.


کریم قلی پور رئیس بسیج حقوقدانان استان قزوین در این خصوص با اشاره به شیوع بیماری کووید 19 و لزوم دستگیری از بیماران مبتلا به این بیماری، گفت: بسیج در همه عرصه ها پیشتاز و پیشگام بوده است و امروز نیز حقوقدانان بسیجی با مشارکت در طرح اهدای خون، فعالانه در این بخش حضور یافتند.


وی افزود: با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا در کشور، این روزها نیاز به گروه های خونی مختلف در مراکز درمانی بیش از پیش احساس می شود و امیدواریم که با این حرکت جهادی حقوقدانان بسیجی قزوین کمکی در این زمینه کرده باشیم.


گفتنی است، در طرح اهدای خون حقوقدانان بسیجی قزوین، جمعی از وکلا، حقوقدانان و اعضای کانون خواهران و برادران بسیج حقوقدانان قزوین حضور داشتند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار