بی خیره هم در مقابل اراده سبزپوشان تاب نیاورد،کار جهادی و سخت، "بی خیره" را به کوثر جوشان مبدل کرد

در ادامه طرح محرومیت زدایی سپاه امیرالمومنین(ع)،بی خیره هم در مقابل اراده سبزپوشان تاب نیاورد/ جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امیرالمومنین(ع) با آبرسانی به بی خیره ، بی خیره را به کوثر جوشان مبدل کردند.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۵۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، از روستای ملک اباد در شهرستان ملکشاهی که عبور می کنیم وارد پیچ های صعب العبوری می شویم که خودروهای کمک دار هم توان عبور خود را از دست می دهند.

پس از پیچهای تند و سنگلاخی مسیر به دشتی رسیدیم که آن طرف ش دره ای عمیق و صعب العبور قرار دارد و پایین آن چشمه ای وجود دارد که به  " بی خیره " معروف است، " بی خیره" در زبان کوردی یعنی بدون خیر که ساکنان ملک اباد این نام را بر این‌چشمه گذاشته و هیچگاه نتوانسته اند از ان بهره بگیرند.

اما هرجایی که کار غیر قابل اجرا و سختی باشد فرزندان روح الله نفر بعدی هستند و با تلاش جهادی خود هر کار نشد و سختی را اجراء می کنند و از دل " بی خیره" چشمه جوشان کوثر ولایت خارج می کنند.

اکنون " بی خیره" به همت سپاه ۱۲۰ هکتار زمین کشاورزی دیم را آبیاری می کند، ۳۰ هکتار زمین شیبدار را به باغ مثمر تبدیل می کند و طرح پرورش ماهی ۴۵۰۰ متر مکعبی از دیگر نتایج این پروژه بزرگ با برکت است.

سپاه در امتداد دولت به مردم کمک می کند

سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی در آیین افتتاح طرح آبرسانی کوثر ولایت که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت:  بسیج در تلاش است که در امتداد دستگاه های دولتی به کمک رسانی به مردم شتاب دهد.

وی ادامه داد: می شود با حداقل هزینه و حداقل زمان بالاترین کیفیت خدمات را به مردم ارایه داد. در استان ایلام با مشارکت و همراهی مهندس سلیمانی دشتکی نماینده عالی دولت در استان ایلام و سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) فعالیت ها و طرح های بزرگی در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی اجرایی شده است.

از برنامه های بسیج و سپاه حمایت می کنیم

قاسم سلیمانی دشتکی نماینده عالی دولت در استان ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: به زودی طرح های مهمی با حضور فرماندهی کل سپاه افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: از برنامه های بسیج و سپاه حمایت کرده و همکاری لازم را در این راستا خواهیم داشت و از طرح های بسیار خوب این نهاد ارزشمند در کشور و استان ایلام قدردانی می کنیم.

پروژه کوثر ولایت به مردم مرزدار دلاور ملکشاهی تقدیم می شود

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع ) نیز در این آیین اظهار داشت : با تشکیل کار گروهی و با عنایت استاندار ایلام و همراهی عالی ادارات منابع طبیعی و ابخیزداری، امور اب منطقه ای، شرکت توزیع برق و سازمان جهاد کشاورزی کارهای بزرگی در استان ایلام اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در استان ایلام پروژه های مختلفی شروع شده که  امروز یکی از پروژه های با کیفیت که به صورت جهادی محقق شده ،افتتاح شد.

سردار شاکرمی تصریح کرد: این پروژه تقدیم به مردم مرزدار ملکشاهی می شود که در دوره ای به سپاه اعتماد کرده و فرزندان خود را به جبهه فرستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و امروز سپاه خود را مدیون این مردمان دلاور دانسته و برای رفع مشکلات آنان گام بر می دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار