خبرهای داغ:

شهید حاج قاسم سلیمانی و خیزاب تاریخ و زندگی و سرنوشت انسان ها را با رفتن خود عوض کردند

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) سرهنگ علی مقواساز  در خصوص شهید خیزاب و خصوصیات اخلاقی شهید مدافع حرم مسلم خیزاب که نیاز جوانان برای الگو گیری است نکاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۱۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) سرهنگ علی مقواساز  در خصوص شهید خیزاب و خصوصیات اخلاقی شهید مدافع حرم مسلم خیزاب که نیاز جوانان برای الگو گیری است نکاتی را بیان کرد.


وی افزود:بعضی شهدا یکسری ویژگی هایی دارند که خاص‌تر هستند ،میشود گفت خدا به آنها نگاه ویژه ای کرده است و ماموریت ویژه تری داده است،بعضی از شهدا قرار بوده است کاری بزرگتر انجام دهنده لیکن همه شهدا کار بزرگی انجام داده اند جهاد ،ایثار و از خودگذشتگی کار بزرگی است ولی بعضی از شهدا ویژه تر پرداخته شده است.


سرهنگ مقواساز:شهید خیزاب فتح باب برای مدافعان حرم اصفهان باز کرد و برچسب خط شکن بر این شهید خورد وقتی بنده یاد شهدای مدافع حرم می افتم ابتدای آن شهید مسلم خیزاب پیشانی و گل سر سبد آنها است این شهید ،شهیدی است که راه را باز کرد
وی در ادامه :همه شهدای پیش خداوند متعال داری اجر و مقامی هستند و شهید مسلم خیزاب ویژگی که دارند خط شکنی ،بصیرت و آن سختی ابتدای اعزام ویژگی های خاص ایشان بود.


جانشین سپاه اصفهان خاطر نشان کرد،شهید خیزاب به خاص خود ایشان و لطف خداوند به این شهدا لطف ویژه ای کرده است که آن شهادت در راه خدا است.شهید خیزاب در شمال غرب زخمی شده بود ولی خداوند متعال تقدیر ایشان را بر این رقم زد که در لوای مدافعان حرم حضرت زینب (س) بشهادت برسند.


سرهنگ مقواساز:این افراد انتخاب شده خداوند و پیامشان این است که بعضی مواقع باید تکی به میدان زد و در برابر دشمن بود ، پیام شهید خیزاب این است  باید امر ولی را گوش کرد این شهدا بسیار دلداده به ولی و امامشان بودند.


وی در ادامه گفت،انتخاب شهید خیزاب در آن شرایط بسیار سخت و ویژه بود در بعضی مواقع که انسان با این اتفاقات رو در رو می‌شود سعی کند به سمت حق برود آن امتیاز ویژه شهید خیزاب را میگیرد.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج)،شهید خیزاب یک راهی را رفته است که تاریخ و زندگی خیلی ها را عوض کرده است،یک نفر با جان فشانی خود ممکن است زندگی خیلی هارا عوض بکند ، امثال شهید مسلم خیزاب بودند که رفتند و ما الان دارای آرامش باشیم رفتن یک نفر ختم به امنیت میلیون ها نفر شده است.


مقواساز در ادامه به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص پاسدار اشاره کرد و افزود،پاسدار های حقیقی کسانی هستند که سرنوشت انسان ها را تغییر می‌دهند کسانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی و خیزاب تاریخ و زندگی و سرنوشت انسان ها را با رفتن خود عوض کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار