خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:

تعمیرات شبکه گازرسانی استان قزوین به منظور گازرسانی پایدار در فصل سرما

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، تعمیرات فصلی شبکه گازرسانی را از اولویت های این شرکت برای گازرسانی پایدار برای گذر از فصل سرما دانست.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۲۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی تضمینی برای تولید پایدار گاز برای جامعه هدف در فصل سرما است، افزود: هدف از انجام تعمیرات اساسی علی الخصوص حذف حوضچه های شیر دفنی در راستا ایمن سازی شبکه های توزیع گاز ، جلو گیری از نشتی های احتمالی و پایدار نمودن جریان گاز در فصل سرما برای مشترکین این استان می باشد.

وی ضمن تاکید بر روند این شرکت بر اساس برنامه ریزی های تعمیراتی فصلی و سالانه اظهار داشت : یکی از مهمترین برنامه های تعمیراتی این شرکت برای اماده سازی فصل سرما حذف شیر حوضچه ای و اضافه نمودن شیر دسته بلند بر روی خط تغذیه 8 اینچ شهر اقبالیه بود که از خط 24 اینچ رینگ شهر قزوین منشعب شده است.

مفرد بوشهری با تاکید بر آمادگی همه کارکنان به ویژه کارکنان بهره برداری در ارائه خدمات به موقع در فصل سرد اظهار کرد: بازدید و بررسی تأسیسات از جمله ایستگاه های گاز، خطوط شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری واحدهای بهره برداری در ۶ ماهه ابتدایی امسال قرار داشته است که خوشبختانه به نحو مطلوب انجام شده است .

1004/پ30/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار