محفل شهدا با نام " اربعینی با شهدا " در شهرک اندیشه غدیر

برگزاری محفل شهدا با نام اربعینی با شهدا در شهرک اندیشه غدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۱۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیح ازیزد، امسال با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا سعادت پیاده روی اربعین ایجاد نشد در همین راستا مراسمی تحت عنوان یادواره شهدا و هم گرامیداشت اربعین حسینی و در حاشیه این یادواره برپایی نمایشگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی با همت و تلاش پایگاه نرجس خاتون (س) در فضای باز شهرک اندیشه غدیر برگزار شد.
این مراسم با دعوت از سخنران کشوری حجت الاسلام محمد صادق کفیل از قم و مداح حاج مهدی انصاریان از تهران و حضور مهمانان ویژه حجت الاسلام ناصری امام جمعه  یزد سردار فرهنگ دوست و سرهنگ صادقیان به مدت دو شب در فضای باز شهرک اندیشه غدیر برگزار  گردید.
در آغاز مراسم سرهنگ فرهنگ دوست و صادقیان از خاطرات شهدا و الخصوص شهید هشت سال دفاع مقدس سردار شهید جعفرزاده فرمانده تیپ الغدیر یزد و خلوص و تدین این سردار روایت گری نمودند.
کفیل سخنانش را با مفهوم رشد و پیشرفت در نظام زندگی آغاز کرد و در ادامه بیان داشت برای رسیدن به این افق تقاضای داشتن ماشین و خانه و مدرک و.... ملاک این نظام نیست بلکه باید از خدا در خواست کنیم که با مرگمان نمیریم بلکه با مرگمان زنده شویم چرا که زندگی کردن در برزخ و قیامت است و انجا محل برداشت است.
"شهدا تنها دغدغه یاری دین خدا را داشتند "
کفیل در ادامه سخنانش در شب دوم به تنها دغدغه شهدا پرداخت و بیان داشت شهدا تنها دغدغه یاری دین خدا را داشتند و برای رسیدن به این مقام والا از جان و مال و خانواده خود در راه حفظ و یاری دین خدا گذشتند؛ و در هر دو شب در آخر مراسم با نوای مداح اهل بیت حاج مهدی انصاریان دل‌ها کربلایی شد ودر پایان شب دوم، مراسم با چرخاندن پرچم حضرت سید الشهدا متبرک شد.
در این یادواره با دعوت از خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس " شهید سردار الله دادی و شهید مدافع حرم شهید سید رضا حسینی از گردان فاطمیون و نیز شهید مدافع سلامت شهید شمس الدینی" تقدیر و تشکر به عمل آمد و یاد این عزیزان بیش از پیش گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار