فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا:

بازگشت پیکر مطهر شهدا باعث تطهیر جامعه می‌شود

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلابا اشاره به اینکه بازگشت پیکر مطهر شهدا باعث تطهیر جامعه می‌شود، گفت:‌شهدا راه اصلی را که قرآن به ما گفته است نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۳۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دیدار با همسر شهید مدافع حرم محمود رادمهر با اشاره به اینکه بازگشت پیکر شهدا در فضای مازندران ،  باعث تطهیر جامعه می‌شود، گفت:‌شهدا راه اصلی را که قرآن به ما گفته است نشان می‌دهند وگرنه سایر راه‌ها به گمراهی است.  
 

سردار رستمیان با بیان این مطلب که خدای متعال شهادت را نصیب بهترین‌ها می‌کند، افزود:‌کسانی به جهاد می‌روند و کسانی به شهادت می‌رسند عاشق خدا هستند و خدا هم عاشق آنهاست.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در ادامه با اشاره به اینکه شهید رادمهر برای رضای خدا گام بر میداشت، اضافه کرد:‌شهید رادمهر برای رضای خدا کار می‌کرد و عاشق خدا بود لذا خدا هم عاشقش شد  و در میدانی که آرزوی خیلی‌ها بود، به فیض شهادت نائل آمد.

سردار رستمیان به خاطره‌ای از شهید مدافع حرم محمود رادمهر هم اشاره کرد و افزود:شهید رادمهر از کسانی  بودکه برای رفتن به میدان جهاد پیشگام، پیشرو و پیشتاز است و همیشه از جهاد در راه خدا استقبال می‌کرد.  
 

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ادامه داد:‌شهید محمود رادمهر مسئولیت سازماندهی نیرو‌ها را به عهده داشت و  ضمانت می‌کرد که این‌ها از بهترین‌ها هستند.

سردار رستمیان با اشاره به انتخاب انسان‌ها برای قرار گرفتن در کاروان عشق، خاطرنشان کرد: خداوند براحتی فیض شهادت  ،جهاد و صبوری را نصیب  کسی نمی‌کند چرا که  جان دادن در راه خدا سخت است.

این فرمانده جبهه مقاومت خطاب به خانواده شهید رادمهر یادآور شد:‌نگاه خداوند به  شما نگاه ویژه بوده چرا که شما منتخب هستید و باید ادامه دهنده راه شهید باشید.
 
 
لازم به ذکر است ، شامگاه یکشنبه ۲۰ مهرماه سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، سردار برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و همچنین سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمود رادمهر، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید عزیز را اعلام کرد.
 
 
به گزارش بسیج، سپاه کربلا مازندران عصر دیروز با صدور اطلاعیه‌ای خبر بازگشت پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم،  رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی فر، را اعلام کرد که ساعتی بعد، طبق آزمایش DNA در مرکز ژنتیک سپاه، پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمود رادمهر هم شناسایی شد.  پیکر مطهر پنج شهید والامقام پس از قریب به ۵ سال به وطن بازگشت تا  مازندران در ایام رحلت رسول خدا و نیز شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) با در آغوش کشیدن فرزندان غیور خویش دوباره به رنگ و بوی کربلا معطر شود.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار