خبرهای داغ:
مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا:

ساده زیستی از ویژگی‌های بارز شهدا است

مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا با اشاره به گوشه‌هایی از زندگی شهید همدانی و شهید سلیمانی، ساده زیستی را از ویژگی‌های بارز شهدا به ویژه این دو شهید بزرگ جبهه مقاومت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۲۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

ساده زیستی از ویژگی‌های بارز شهدا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، مراسم بزرگداشت قافله سالار شهدای مدافع حرم، سردار شهید «حاج حسین همدانی» با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سالن ۹ دی سپاه کبودراهنگ برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط برادر بسیجی سید محمدحسین موسوی و پخش سرود ملی آغاز شد.

سپس سرهنگ پاسدار محمود بداغی ضمن خیرمقدم گویی و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم به ویژه شهید همدانی، از حضور مهمانان در این مراسم تشکر کرد.

در ادامه شعرسرایی حاج غفار حاجی ئی شاعر توانمند و ولایی کبودراهنگ و اجرای دو سرود توسط گروه نورالمهدی همدان فضای مراسم را آکنده از شور و معنویت کرد.

سپس مسئول بنیاد تفحص سیره شهدا به سخنرانی پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ویژگی‌های شاخص شهدای انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

حجت الاسلام حسين جوشقانی با اشاره به گوشه‌هایی از زندگی شهید همدانی و شهید سلیمانی، ساده زیستی را از ویژگی‌های بارز شهدا به ویژه این دو شهید بزرگ جبهه مقاومت عنوان کرد.

وی ضمن تبیین و بررسی برخی وقایع در تاریخ صدر اسلام، بر اهمیت ولایت‌مداری تاکید کرد و ولایت‌مداری را دیگر ویژگی بارز شهدا دانست.

در پایان مدعوین از مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت(ع) برادر مصطفی میرزایی بهره مند گشتند.

لازم به ذکر است این مراسم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و تب سنجی و ضدعفونی هنگام ورود مهمانان برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات