خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه جلفا:

مهمترین اثر کمک مومنانه امید بخشی در جامعه است

جانشین سپاه جلفا امید بخشی در جامعه را از مهم ترین آثار و اهداف رزمایش کمک مومنانه، برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۹۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی در رزمایش کمک مومنانه سپاه جلفا افزود: ویروس کرونا با توجه به اینکه یک معضل جهانی به شمار می‌رود و همچنین علیرغم برخی تحریم‌ها، حقیقتاً ما را معطوف به این کرد که «ما می‌توانیم» همچنان که در سایه همدلی و اتحاد، برگ زرینی در تاریخ این نظام و جهان رقم ‌زده شد تا جایی که برخی کشورها از این نظام الهی برای مقابله با کرونا الگوبرداری کرده‌اند.
وی با بیان اینکه کمک مومنانه موجب تقویت روحیه محبت و دوستی در جامعه می شود، یادآور شد: مواسات به معنای این است انسان ها نسبت به یک دیگر احساس سرنوشت مشترک دارند، اثر دوم کمک مومنانه این است کسانی که گرفتار مشکل و سختی شدند احساس تنهایی نمی کنند هیچ گاه ناامید نمی شوند و می توان مهم ترین اثر مواسات را آرامش بخشی و امید بخشی در جامعه عنوان کرد.
صادقی با بیان اینکه ما در بحران ها نیاز به کمک مردمی داریم، افزود: مردم انقلابی و حسینی ایران اسلامی نشان دادند که در بحران ها یکدیگر را فراموش نمی کنند و در این شرایط هم حقیقتا لبیکی جانانه به ندای رهبر فرزانه انقلاب دادند.
وی تأکید کرد: باید با همدلی دست‌به‌دست هم دهیم و در این راستا هر مجموعه ای به هر طریقی که می‌تواند باید پای‌کار باشد تا این ویروس منحوس و اثرات ناشی از آن از بین برود و نگذاریم فشار اقتصادی در جامعه بستر توطئه استکبار جهانی در ایجاد تحریف بشود.
صادقی از خدمات و فعالیت جهادی و خودجوش اقشار مختلف مردم، همکاری مسئولان ادارات، حوزه ها، پایگاه های مقاومت،  گروه های جهادی و خادمین شهدا قدردانی و بیان کرد: طی چندین ماه گذشته مردم با تمام توان پای کارآمدند و هر کس هر آنچه در توان داشت برای مبارزه با بیماری و کاهش آلام و گرفتاری‌های آسیب دیدگان از کرونا به میدان آمدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار